לקוחות לקסוס מתלוננים פחות: לקסוס במקום הראשון בסקר אמינות רכבים 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב משפחתי אמין
מקום גבוה. לקסוס ES רכב פרמיום בגודל בינוני

 

בפעם ה-12 ב-16 השנים האחרונות ובשנה השנייה ברצף: לקסוס במקום הראשון בסקר אמינות הרכבים J.D. Power לשנת 2024

 

בסקר הפופולרי בעולם הרכב, אותו עורך מכון המחקר האמריקאי המוביל ומשמש כמקור למידה מרכזי עבור יצרני רכבים וצרכנים בתחום, דורגה לקסוס במקום הראשון במדד האמינות זו השנה השנייה ברצף

 

הישג משמעותי למותג רכבי היוקרה היפני: לקסוס ניצב פעם נוספת במקום הראשון בסקר אמינות הרכבים של מכון המחקר האמריקאי המוביל J.D Power, בפעם ה-12 ב-16 השנים האחרונות. לקסוס, דורג ראשון מבין כל מותגי הרכב בעולם ובוודאי גם מכל מותגי היוקרה, כמותג הרכב האמין ביותר זו השנה השנייה ברציפות. לקסוס הוא מותג הרכב שזכה במקום הראשון במדד האמינות הנחשב הכי הרבה פעמים לאורך השנים בפער גדול מכל מותג רכב אחר, יתרה מכך, לקסוס המותג היחיד בעולם שזכה בתואר יותר מפעם אחת וכל זאת הודות לפילוסופיית המותג שבבסיסה השאיפה המתמדת לשלמות. לקסוס מתמקדת באיכות התכנון והיצור ללא פשרות ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר וירידה לפרטים הקטנים ביותר. כל אלו מלווים בתהליכי בקרת איכות קפדניים המאפיינים כל כך את התרבות היפנית.

עוד על פי תוצאות הסקר, לא פחות מ-4 דגמים מבית לקסוס דורגו במקומות הגבוהים ביותרדגם המנהלים ES בקטגורית רכב פרמיום בגודל בינוני, ה-IS בקטגורית רכב הפרמיום הקומפקטי, ה-NX בקטגורית ה-SUV היוקרתי הקומפקטי וה-RX בקטגורית ה-SUV היוקרתי בגודל בינוני.

 

רכב אמין
לקסוס RX גם גבוה ברשימה

 

מהלך הסקר

בסקר השתתפו מעל 30,000 בעלי רכבים בשוק האמריקאי, שבבעלותם רכבים מדגמי 2021 במשך שלוש שנות בעלות. המחקר נערך בין החודשים אוגוסט לנובמבר 2023. המחקר מתמקד בבעיות שבעלי הרכבים חוו בתקופת זמן זו, ותוצאותיו משמשות יצרני רכבים ברחבי העולם על מנת לפתח ולייצר רכבים טובים יותר, ומשמשות רוכשי רכבים על מנת לבצע בחירות מושכלות יותר בתהליך הרכישה.

בין השאר, נבדקים בסקר נושאים הנוגעים למרכב החיצוני של הרכב, חווית הנהיגה, פיצ’רים, שליטה ותצוגה, סיוע בנהיגה, מושבים, בקרת אקלים, פנים הרכב ועוד. עוד בוחן הסקר באילו דגמים קיימים מעט בעיות, כיצד בעיות שחווים בעלי רכבים משפיעות על ציפיותיהם הראשוניות ועל הסיפוק שלהם מהרכב, סוגי הבעיות שנתפסות על ידי בעלי רכבים כמטרידות ביותר, הבעיות שמשפיעות באופן משמעותי על נאמנות למותג, רכיבים מרכזיים שמוחלפים בשלוש השנים הראשונות לבעלות ופירוט דיאגנוסטי על מנת להבין מתי ותחת אילו תנאים ישנו פוטנציאל לתקלות.

מנכ”ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: “אנחנו גאים בזכייה הנוספת, זו השנה השנייה ברציפות ובפעם ה-12 ב-16 השנים האחרונות, במקום הראשון בסקר המוביל והנחשב בעולם הרכב. לקסוס מובילה את תחום האיכות והאמינות בעולם הרכב בשני העשורים האחרונים, דבר המעניק לה מקום של כבוד לא רק בין מותגי היוקרה, אלה בכל עולם הרכב. מיום היווסדה תפיסת העולם של לקסוס הייתה ‘השאיפה המתמדת לשלמות‘, וכמו שמקובל בחברה היפנית, יעד הוא לא משהו שרק שואפים אליו אלא גם משיגים אותו. אנו נרגשים לקראת הבאות, כאשר במהלך החודש הבא נשיק בישראל את ה-LBX, דגם קרוסאובר היברידי חדש המהווה את דגם הכניסה לעולם רכבי היוקרה מבית לקסוס ויחשוף קהלים חדשים לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום”.

דירוג האמינות של J.D. Power:

 

אמינות כלי רכב
אמינות כלי רכב – סקר J.D POWER

 

סקירה: לקסוס LBX קרוסאובר היברידי עירוני פרימיום – השקה בינלאומית

השקה בינלאומית ליוניקורן לקסוס LBX – קרוסאובר היברידי יוקרתי ואורבני

מי תהיה מכונית השנה מלכת הכביש 2023-24 – רשימת המתמודדות

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen − five =