לקסוס מעדכנת מחיר: לקסוס RZ450e הקרוסאובר החשמלי ב-390,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לקסוס RZ450
לקסוס RZ 450e

 

לקסוס ישראל מעדכנת את מחיר הדגם החשמלי, לקסוס RZ 450e, הנחה של 60,000 שקלים לגרסה הפותחת

 

הוזלת המחיר תחול החל מתחילת חודש מאי 2023 ותחול באופן רטרואקטיבי גם עבור לקוחות שהזמינו או קיבלו את הרכב. הורדת המחיר נובעת מירידה בתשומות הייצור לרכב חשמלי במקביל לעלייה בכושר הייצור של הדגם

לקסוס ישראל מעדכנת את מחיר RZ 450e הדגם החשמלי המלא של המותג . לדוגמא דגם זה ברמת גימור KYUSHU יימכר במחיר 390,000 שקלים במקום 450,000 שקלים, מחיר הנמוך בעד 60,000 שקלים מהתכנון המקורי שפורסם בחודש שעבר. 

הוזלת המחיר, שתבוצע גם עבור לקוחות שכבר הזמינו את הרכב עד כה ותחול מיום שני ה-1 במאי, נובעת מירידה בתשומות הייצור לרכבים חשמליים, במקביל לעלייה בכושר הייצור של הדגם.

לקסוס RZ 450e מהווה המשך להגשמת החזון של לקסוס לעתיד ירוק ונקי באמצעות מעבר לייצור כלי רכב מכל סוגי ההנעות החשמליות (היברידי מלא, פלאג אין הייבריד (היברידי נטען בחשמל), וחשמלי מלא) לצד שמירה על התכונות, האיכויות, הביצועים של הדגם.

 

מחירון עדכני לפי רמות הגימור:

 

RZ 450e Kyushu מחיר מחירון 390,000 ₪ 

RZ 450e Hadori מחיר מחירון 418,000 ₪ 

RZ 450e Takumi מחיר מחירון 450,000 ₪ 

 

לקסוס RZ החשמלי החדש

 

לקסוס RZ הוא הדגם הראשון בו מיושם ה-e-Axle החשמלי החדש של לקסוס – יחידה קומפקטית ומודולרית שכוללת מנוע, הילוכים ויחידת בקרה אלקטרונית (ECU) הממוקמת בין הגלגלים. ה-e-Axles שקטים, יעילים ומעניקים הספק מדויק. המנוע הקדמי מייצר 150 קילוואט/שעה והאחורי 80 קילוואט/שעה, עם הספק כולל של 230 קילווט/שעה.

הדגם את בקרת כוח הנהיגה DIRECT-4 – טכנולוגיית כוח הנעה חדשה ובלעדית של לקסוס, מערכת הנעה חכמה של כל הגלגלים. המערכת מעבירה תחושה טובה יותר בין הכביש לגלגל ההגה ומספקת יציבות משופרת ודינמיקת נסיעה במהירות גבוהה. DIRECT-4 מחשבת ומיישמת מייד את מומנט הנהיגה המתאים לכל e-Axle כדי למקסם את אחיזת הכביש. ניתן לכוון את חלוקת המומנט הקדמי/האחורי מאפס ל-100 או מ-100 לאפס בתוך אלפית השנייה – מהר יותר מכל מערכת מכנית אחרת.

לקסוס RZ עושה שימוש בסוללת ליתיום-יון בהתקן הכולל 96 תאים, עם הספק כולל של 71.4 קילוואט/שעה. הסוללה ממוקמת כולה מתחת לתא הנוסעים ומהווה חלק בלתי נפרד מהפלטפורמה. מיקום זה תורם גם למרכז כובד נמוך. עמידות הסוללה הייתה שיקול מרכזי, ובמיוחד ההספק שניתן לצפות לאחר 10 שנות נהיגה. לקסוס צופה שהסוללה של ה-RZ תשמר יותר מ-90% מהקיבולת שלה במסגרת 10 השנים, הודות לשורה של אמצעים, המבוססים על הניסיון ארוך השנים של לקסוס בטכנולוגיות ניהול סוללה. טווח הנסיעה של ה-RZ הוא מעל-400 ק”מ במחזור WLTP משולב.

הודות להתמקדות בגורמים מרכזיים, כולל משקל רכב, הספק סוללה וביצועים אופטימליים, צריכת ההספק של ה-RZ היא בין 17-18 קילוואט/שעה ל-100 קילומטרים של נסיעה, מה שהופך את ה-RZ לאחד הרכבים החשמליים היעילים בשוק.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 4 =