מלכות הכביש: לפני שתוכתר מלכה חדשה זמן להיזכר בזוכות העבר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מכוניות מומלצות
מלכות הכביש. זוכות העבר בטקס

 

טקס בחירת רכב השנה – מלכת הכביש 2023-24 מתקרב. זמן טוב להיזכר במלכות ששלטו כאן קודם… 

 

ב-2017 נחגג טקס בחירת רכב השנה הראשון של מלכת הכביש, בשנה בה הצטרפתי לטקס הבינלאומי WWCOTY, קיצור של WOMEN’S WORLD CAR OF THE YEAR. אירוע בינלאומי לבחירת רכב השנה בעולם, שכל השופטים בו, הן שופטות. 70 במספר, מעשרות מדינות, ו-5 יבשות.

מכונית השנה – מלכת הכביש הוא הגרסה המקומית שיצרתי, כדי לבחור מכונית אחת טובה, מכל המכוניות החדשות שהגיעו באותה שנה לארץ, ומסתבר שעדיין יש הבדלים גדולים למדי בין הדגמים שמתחרים בטקס הבינלאומי, לבין אלה שמושקים פה ומתחרים פה. עדיין יש דיליי דיי גדול, והרבה דגמים ש”ניקדתי” ובחרתי בשנה שעבר בטקס הבינלאומי, רק השנה נכנסים אלינו.

מכונית השנה נבחרת מבין 10 מכוניות נבחרות, שאהבתי במיוחד מבין עשרות מכוניות שהושקו באותה שנה. המכוניות הן מכל הקטגוריות, מכל ההספקים ורמות האבזור והטכנולוגיה. בלי לשים על זה דגש, יוצא שאני בוחרת ברשימה מאד מגוונת של קטגוריות וסוגי כלי רכב. יש סופר מיני היברידי, ויש מכונית חשמלית יוקרה מהשורה הראשונה, ויש גם קרוסאובר עממי, והכל מתרכז לכדי רשימה סופר מגוונת.

טעם אישי הוא אתם יודעים, סלקטיבי, ולא אובייקטיבי, וכבעלים לסיאט איביזה ידנית ב-5 שנים האחרונות, אני יכולה להגיד שיש “משיכה” למכוניות קטנות וטובות, אבל לא רק. מכוניות זריזות, שימושיות שקל וכיף לנהוג בהן. אבל ברשימה תמצאו מכוניות גדולות, מאד טכנולוגיות, שאין מה לעשות, הן פשוט מוצלחות. השנה ברשימה יהיו שתי מכוניות לפחות שלדעתי, יהיה קשה לקהל הקוראים שלי לעכל או להבין למה הן נבחרו, אני מוכנה לזה נפשית, להרמת הגבות. אני אנסה להסביר בכתבות למה הן בכל זאת ברשימה. אני רוצה להאמין שאחרי 13 שנים של מבחני דרכים, ומאות דגמים ומכוניות (אולי אלפים אפילו), אני יודעת לזהות מכונית שהיא “עגולה” ושלמה, ונותנת חבילה טובה לנהג או הנהגת שיבחרו בה.

 

מלכות הכביש

 

וולוו XC60 – מלכת הכביש 2017

 וולוו XC60
מלכת הכביש 2017. וולוו XC60

 

מרצדס A CLASS מלכת הכביש 2018

מרצדס A CLASS
מלכת הכביש 2018. מרצדס A CLASS

 

אודי אי טרון – מלכת הכביש 2019

אודי אי טרון יד 2
מלכת הכביש 2019. אודי אי טרון

 

מלכת הכביש 2020 – סיאט לאון

סיאט לאון 2020
מלכת הכביש 2020. סיאט לאון

 

מלכת הכביש 2021 – מרצדס EQS

מרצדס EQS
מלכת הכביש 2021. מרצדס EQS

 

מלכת הכביש 2022 – אודי RS3

אודי RS3
מכונית השנה 2022. אודי RS3

 

 

מי תהיה מכונית השנה מלכת הכביש 2023-24 – רשימת המתמודדות

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − twelve =