מעמד לטלפון ברכב: סוגי מעמדים ומה כדאי לבחור – כתבת אורח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מעמד לנייד
מעמד לנייד ברכב

 

 

כל נהג יודע כי מחזיק נייד לרכב שלו מהווה דבר חשוב ביותר. בסופו של דבר, מרבית האנשים מעוניינים לענות לשיחות חשובות במהלך נהיגה, אך בד בבד, הם לא רוצים לסכן את עצמם, את הנהגים האחרים בכביש וכן לעבור על החוק ועל כן, הם יודעים כי מחזיק נייד יהווה את האופציה הטובה והיעילה ביותר עבורם, אשר תאפשר להם לדבר במהלך הנהיגה עם מי שירצו, מבלי להסתכן, להשתמש בוויז ועוד. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מחזיקים ניידים לרכבים ועל כן, חשוב מאוד לבחור את המחזיק הנכון והמדויק בהתאם לצרכים של כל אדם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות כיצד לבחור מחזיק נייד לרכב שלכם.

 

מה חשוב שתדעו טרם אתם רוכשים מחזיק נייד לרכב שלכם?

 

הנה כמה דברים חשובים שעליכם לקחת בחשבון טרם אתם רוכשים מחזיק נייד לרכב שלכם:

ראשית כל, יש לשים דגש על המיקום של מחזיק הנייד. עליכם לבחור את מחזיק הנייד בהתאם למיקום שבו אתם רוצים להניח את המכשיר הסלולרי הנייד שלכם. ישנם סוגים שונים של מעמדים בהתאם למיקום כגון: מעמד שניתן לחבר לדשבורד או לשמשה, מעמד שמתחבר לפתח האוורור של המזגן ועוד.

שנית, חשוב מאוד שתגדירו מראש תקציב. המחיר של מחזיק נייד לרכב משתנה ועל כן, עליכם להגדיר מראש תקציב לרכישת מחזיק נייד. יחד עם זאת, חשוב שלא תקציבו מעט מדי לרכישתו שכן, על אף שניתן למצוא מחזיקי נייד זולים יחסית, הרי שהזולים הם לא תמיד איכותיים ואתם יכולים למצוא את עצמכם נדרשים להחליף את המחזיק תוך פרק זמן קצר בשל העובדה שהוא לא משמש אתכם בצורה מספיק טובה. עליכם לבצע סקר מחירים של דגמים הידועים כאיכותיים ולרכוש אחד איכותי ובד בבד, משתלם מבחינת המחיר שלו.

פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא היציבות של מחזיק הנייד. אין דבר מתסכל יותר במהלך נהיגה מאשר לנסות ולהשתמש במכשיר הנייד שלכם בכדי לבצע שיחות או לנווט ולא להצליח לעשות זאת במורה יעילה כי המחזיק לא מחזיק את הפלא בצורה מספיק איכותית והוא נופל או מתקפל בכל פעם מחדש. על כן, חשוב מאוד לבחור במחזיק נייד יציב.

דבר נוסף הוא הנוחות. אין ספק שכדאי לרכוש מחזיק נייד נוח לשימוש. המטרה היא שתתקינו אותה בצורה נוחה, שהוא יאפשר לכם לגשת למכשיר הנייד שלכם בצורה נוחה, שיהיה לכם קל ונוח להכניס את הנייד אליו ולהוציא את הנייד ממנו ועוד.

 

איזה סוגים של מעמד נייד לרכב ניתן למצוא?

 

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מחזיקי נייד לרכב אשר ניתן לחלק את הסוגים השונים בהתאם למיקום שבו אפשר להציב את המכשיר הנייד וכן האופן שבו הם מתחברים לרכב. שלושת הסוגים הנפוצים ביותר הם: מעמד שנתפס על פתח האוורור של המזגן, מעמד עם כפתור יניקה אשר נצמד בוואקום לשמשה או לדשבורד או מעמד אשר מתחבר עם דבר למשטח של הדשבורד.

חשוב לדעת כי מרבית האנשים מעדיפים כיום את המעמד אשר מתחבר ביניקה וזאת בשל העובדה שהוא משלב בין היציבות של המכשיר הנייד בו לבין נוחות מקסימלית ובד בבד, איננו גורם נזק כלשהו לרכב. ניתן להתקין את המעמד המדובר על גבי השמשה וגם על הדשבורד וכן למקם את המיקום והזווית של המסך באמצעות זרוע מתכווננת המציעה גם אורך, גם יציבות וגם גמישות.

בין אם אתם מחפשים מראה לתינוק לרכב, מחזיק נייד לרכב או כל אביזר אחר לרכב, חשוב מאוד שתרכשו אותם אצל הטובים ביותר בתחום.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen + 16 =