עיתונאיות הרכב בעולם בוחרות את מכונית השנה WWCOTY 2022-23

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

WWCOTY 2023
WWCOTY טקס בחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם

 

 

61 עיתונאיות רכב, שופטות בטקס מכונית השנה בעולם לנשים, יבחרו את המכונית הטובה בעולם – ההצבעה מתחילה כעת לבחירת המכונית הטובה בעולם לשנת 2023

61 עיתונאיות רכב, השופטות בטקס מכונית השנה בעולם לנשים, זו השנה ה-13 במספר, יבחרו את המכונית הטובה בעולם. הציפיות גבוהות, שכן יותר מ-60 נשים עיתונאיות רכב, מ-44 מדינות, בחמש יבשות, בוחרות מתוך 59 מכוניות המועמדות לפרס, המוענק מדי שנה על ידי ה-WWCOTY, בחירת מכונית השנה הבינלאומית, הבחירה של עיתונאיות הרכב בעולם.

חבר השופטות של WWCOTY יבחרו בתחילה את הזוכים בשש קטגוריות שונות: מכונית עירונית, מכונית משפחתית, סדאן גדולה, רכב שטח גדול, מכונית ספורט ו-4X4/פיקאפ. המועמדים שישיגו את הניקוד הגבוה ביותר, בכל אחת מהקטגוריות הללו יעברו לשלב הבא, שיוביל לחשיפה הסופית של המכונית הנבחרת, המכונית הטובה בעולם של WWCOTY 2023. הזוכים בכל קטגוריה יוכרזו ב-15 בפברואר, והזוכה הגדול יוכרז כמה ימים לאחר מכן, ב-8 במרץ במקביל ליום האישה הבינלאומי.

 

WWCOTY CARS
61 שופטות, עיתונאיות רכב, מחמש יבשות

 

מטרת הפרס הייחודי הזה היא להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה, של הקול הנשי בעולם הרכב. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בקניית רכב. זה לא “מכונית לאשה” או מכונית נשית, כי מושג כזה לא קיים. מדובר במכונית לכולם, והיא נבחנת בהיבטים כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות ו”קלות” נהיגה, כמו גם “טביעת רגל סביבתית”, בין היתר. כל אלה גורמים שהשופטות לוקחות בחשבון בעת ההצבעה.

השנה, פרסי WWCOTY חשובים מתמיד מכיוון שהתעשייה מתמודדת עם אתגרים גדולים כמו שינויי אקלים ואספקה שנפגעו על ידי משבר השבבים/מוליכים למחצה.

למכונית השנה בעולם הבחירה של עיתונאיות הרכב, חבר השופטות היחיד בעולם המורכב אך ורק ממומחיות בתחום הרכב, יש קהל משולב של יותר מ-500 מיליון אנשים, אירוע חשוב לצרכנים וצרכניות ברחבי העולם.

 

WWCOTY
WORLD’S BEST CAR 2023

 

כלי הרכב החדשים המועמדים לבחירה 2023

 

אקורה אינטגרה
צ’רי Tiggo 8 Pro Max
ליפמוטור C11
ניסאן Kicks ePower
איווייז U6
שברולט סילברדו
לקסוס RX
ניסאן אקס טרייל
אלפא רומיאו טונאלה
סיטרואן C5 X
לקסוס RZ
ניסן Z
אודי Q5 e-Tron
דאצ’יה ג’וגר
מזראטי גרקאלה
אופל/ווקסהול אסטרה
אאודי RS3
DS 4
מקסוס Euniq 6
פיג’ו 408
BAIC BJ40L
פורד ריינג’ר
מאזדה CX60
רנו אוסטרל
ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה
ג’נסיס GV60 חשמלי
מרצדס-בנץ AMG SL
רנו מגאן e-Tech
ב.מ.וו סדרה 7/i7
הונדה סיוויק
מרצדס בנץ EQE
סמארט #1
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר
הונגצ’י Ehs9
מרצדס בנץ EQE SUV
סובארו סולטרה
ב.מ.וו X1/iX1
אינפיניטי QX55
מרצדס בנץ GLC
טויוטה אייגו X
BYD Atto 3
אינפיניטי QX60
MG 4
טויוטה BZ4X
BYD האן
ג’יפ אוונג’ר
MG 5
Vinfast VF8
BYD Tang
ג’יפ גרנד צ’ירוקי
MG RX8
וינפאסט VF9
Changan CS55 פלוס
קיה נירו
Nio ET7
וויה FREE
צ’רי Tiggo 7 Pro
לנד רובר ריינג’ רובר
ניסאן אריאה

 

על מכונית השנה בעולם לנשים

 

מכונית השנה בעולם לנשים, WWCOTY, הוא טקס בינלאומי לבחירת רכב השנה, היחיד בעולם בו שופטות אך ורק נשים, עיתונאיות רכב. הוא נוצר על ידי עיתונאית הרכב ניו זילנדית, Sandy Myhre, בשנת 2009. כיום היא נשיאת כבוד בזמן שמרטה גרסיה היא הנשיאה בפועל.

עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות ובמה לנשים בעולם הרכב, לתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, כי ניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות.

 

WOMENS WORLD CAR OF THE YEAR

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × one =