צרכנות: איך למקסם את הרווח ממכירת הרכב שלכם? כתבת אורח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קניית רכבים לפירוק

 

 

מי שמעוניין למכור את רכבו, חייב להתכונן לכך בהתאם ולהבין את כל התהליך, כך שהמכירה תהיה חלקה וכן, ככל שיהיה בידיכם יותר מידע, כך מכירת הרכב תהיה קלה ובטוחה יותר. ישנם סוגים שונים של מכירת רכב, אם זוהי מכירה של רכב תקין והמוכר מעוניין לרכוש תחתיו רכב אחר בשנתון מתקדם יותר, או מי שמעוניין למצוא קונה רכבים לפירוק, היות והרכב אינו תקין, אך עדיין ניתן יהיה לקבל עליו מחיר טוב גם בפירוק הרכב.

במקרה זה, היות והחלפים עדיין תקינים ניתן יהיה עדיין לעשות בהם שימוש למוסכים אשר מעוניינים לרכוש חלפים אלה. גם לברזל או חלפים משלדת הרכב, אפשר יהיה עדיין לקבל על הפירוק של הרכב מחיר טוב.

 

טיפים שיסייעו לכם למקסם את הרווח ממכירת הרכב שלכם

 

על מנת לעבור את תהליך מכירת הרכב שברשותכם באופן הטוב ביותר, הנה מספר טיפים יעילים שיסייעו לכם לקבל מחיר ראוי על הרכב שבבעלותכם:

 

  • כדאי לשטוף ולנקות את הרכב במכון שטיפת רכבים, על מנת שיראה טוב. כמו חדש.
  • אם יש בתא הנוסעים ריח של עשן סיגריות או שהריפוד מוכתם, בקשו שטיפה ביולוגית לריפודים ולפנים הרכב, שישווה לו מראה חדש, ויעלים ריחות לא נעימים.
  • אם הפנסים מצהיבים, בקשו הברקת פנסים בחומר מיוחד, כך שהצבע הצהוב ייעלם והפנסים ייראו שקופים וחדשים.
  • רכשו חומר מיוחד להעלמת שריטות משלדת הרכב, בחנו היטב את הרכב מכל הכיוונים, ושפשפו את השריטות בחומר הייעודי. השתדלו לא לפספס שום שריטה.
  • בקשו הברקה בשטיפה באמצעות ווקס
  • שימו ריחן ברכב, כך שאם הקונה יהיה מעוניין לנהוג ברכב שלכם, הוא יתרשם לטובה מהתחושה ברכב ומהריח הנעים.

 

גלו כמה שווה הרכב שלכם

 

הצעד הראשון שעליכם לבצע לפני מכירת הרכב הוא לגלות כמה שווה רכבכם. לדוגמא, מהו שנתון הרכב, סוג הרכב, האם יש לו ביקוש, מה מצבו, האם רכבכם הוא מיד ראשונה שנייה וכדומה. עליכם להיות כנים לגבי מצב הרכב, וכן, בדקו אם יש בידיכם ספר טיפולים של הרכב, בו מצוין אילו טיפולים הרכב עבר וכדומה. כך הערכת המחיר של הרכב תהיה הוגנת יותר.

 

בדרך הזו, תוכלו למכור את רכבכם הישן יותר בקלות, והמחיר שתקבלו עליו יהיה ריאלי, ובהתאם לפי מצב הרכב. אם אתם מתכוונים למכור את הרכב במגרש על ידי “קונה רכבים”, המצב יהיה שונה, היות והחברה שעוסקת בתחום זה, כמו מגרש רכבים לפירוק, תוכל לאמוד את שווי הרכב, לפי מצב החלפים שלו והשלדה.

 

מעוניינים למכור את הרכב בעצמכם או לפנות למגרש מכירת רכבים?

 

מי שמעוניין למכור את רכבו בכוחות עצמו, עליו להיות סבלני, היות ומודעה שתפרסמו במדורי מכירת רכב, תביא הרבה קונים והתהליך הזה עשוי להיות מתיש, אם מבחינת המיקוח על המחיר, אנשים שיחפשו מציאות ועשויים להתיש אתכם ועוד. האופציה השנייה, היא לפנות לחברות או מגרשי רכבים, אשר עשויים להציע לכם עסקת “טרייד אין” כאשר הכוונה היא לרכוש את רכבכם במחיר מחירון או שתקבלו עליו מחיר שעליכם יהיה להשוות אותו מול מגרשי רכב אחרים ולהחליף שם את הרכב “הישן” ברכב משנתון מתקדם יותר.

זו אופציה מקובלת יותר בקרב מוכרי רכבים, שמעוניינים לחסוך זמן וכסף. אותו הדבר תקף גם למי שמחפש מגרש העוסק בתחום של קניית ופירוק רכבים, כאשר הליך זה הוא קל ופשוט יותר – הרכב יוערך לפי מצב החלפים, אתם תקבלו את כספכם במזומן ותוכלו להמשיך הלאה בראש שקט.

 

אילו אמצעים עומדים לרשותכם שיקלו עליכם במכירת הרכב?

 

בעבר, לא היו הרבה דרכים למכירת רכב. למשל, פעם ניתן היה למכור רכב באמצעות מודעה בעיתון במדור מכירת רכב, הדבקת שלט על הזכוכית האחורית של חלון הרכב, כך שמישהו שמתעניין ברכב שלכם, יכול היה להתקשר ולקבוע אתכם פגישה. היום בעידן הדיגיטלי, האמצעים למכירת רכב הם פשוטים יותר. ניתן לפרסם ברשת האינטרנט, למכור או לרכוש רכב דרך הרשתות. כשלפני המכירה כמובן, יש לבצע בדיקה לרכב. בדיקת הרכב תתבצע ע”י הקונה (יש כאלה שמתחלקים חצי חצי), ואם הרכב יהיה לשביעות רצון הקונה, תתבצע העברת בעלות.

אם קיבלתם המלצה על חברה שמציעה שירותים מגוונים ויעילים למכירת רכב, בדקו את האפשרות הזו, אשר תעניק לכם מענה יעיל והולם ואולי אפילו תוכלו למקסם את הרווח ממכירת רכבכם. הליך זה קצר ויעיל יותר, אם מבחינת חיסכון בזמן, מתן מענה גם למי שמעוניין למצוא קונה רכב לפירוק, היות וישנן חברות או מגרשי רכבים שעוסקים גם ברכישת רכב תקין, טרייד אין  וכן בהליך של פירוק רכבים, במידה ורכבכם מקולקל, ישן או שעבר תאונה ואין מנוס, אלא למכור אותו למגרש פירוק.  בדקו חוות דעת שונות, או המלצות שונות של קרובים או חברים שיוכלו לסייע לכם במציאת מגרש שיענה על הצרכים שלכם.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 + eighteen =