קבוצת שלמה משיקה חבילת שירות מקיפה בקניית רכב יד ראשונה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קריית שלמה
קרית שלמה צריפין. צילום: אורן אלפסי

 

קבוצת שלמה משיקה את שירות ״שלמה RLX (רילקס)״ בקניית רכב יד ראשונה

 

קבוצת שלמה משיקה את שירות ״שלמה RLX” (רילקס), מעטפת שירות הכוללת אחריות ראשונה מסוגה לכל לקוח שרכש מקבוצת שלמה רכב יד ראשונה. במחיר אטרקטיבי של 96 ש״ח בחודש (1,152 ש״ח לשנה). השירות נרכש לשנתיים עם נקודת יציאה לאחר שנה ועם אופציה להארכת השירות לשנה שלישית. 

לקוחות שלמה RLX שרוכשים ביטוח ב”שלמה חברה לביטוח” נהנים מהנחה בעלות המנוי.

 

חבילת השירות כוללת:

 

  • אחריות מורחבת לשנתיים הכוללת טיפול בתקלות מנוע, תיבת הילוכים , מערכת הגה, מערכת קירור, מערכת פליטה, חשמל ועוד.(כפוף לכתב אחריות)
  • 2 טיפולים תקופתיים.
  • ניידת שירות עד אליך להנעת הרכב.
  • מנוי תיקון תקרים ואיזון גלגלים ללא הגבלה ללא עלות נוספת
  • מונית חירום במקרה תאונה
  • התראות בטיחות לנהג ולרכב דרך אפליקציה ייעודית
  • מוקד שירות ומענה 24/7
  • מודל פשוט ושקוף ללקוח

 

״שלמה RLX (רילקס)״ מונגש ללקוחות באמצעות אפליקציה ייעודית, בה יוכלו לקבל מבט על הרכב בעזרת נתוני טלמטיקס ולהבין היכן חונה, האם נוסע או עומד במקום, לעקוב אחר היסטוריית הנסיעות, לקבל התראות על חריגות מהירות, תזוזות הרכב התראה על תינוק ברכב, לרכוש שירותים נוספים כדוגמת מנוי ל-12 שטיפות פנים וחוץ ב-480 שקל.

רחלי לופטמן, סמנכ”לית פרויקטים בקבוצת שלמה: ״שירות ‘שלמה RLX’ מספק ללקוחותינו את האחריות האולטימטיבית על רכבי החברה שנמכרים מיד ראשונה וזאת לאחר שתמה אחריות היבואן ומציעה שקט נפשי באחזקת הרכב הפרטי בתשלום חודשי קבוע ושווה במיוחד.

לאחר שנתיים של התארגנות ובניית מוצר, שמאפשר לרוכשי הרכבים שלנו שקט ובטחון בביצוע הרכישה, אנו משיקים את השירות בקרב הקהל הרחב. במשך השנתיים הללו נרשמו כ-9,000 מנויים הנהנים מהשירות הנתמך ע”י אפליקציה מתקדמת המאפשרת התנהלות דיגיטלית מלאה. בנוסף לביצוע הזמנות טיפולים במוסך או כל שירות אחר, מאפשרת האפליקציה ליהנות גם ממערכת בטיחות השומרת על הלקוחות ועל רכבם באמצעות כלים מגוונים דוגמת קבלת התראות על חריגה ממהירות, מיקום הרכב, היסטוריית נסיעות וכו’.

אנו בקבוצת שלמה גאים להמשיך להוביל מהפכות בענף הרכב ולספק ללקוחותינו מוצרים אטרקטיביים ברמה הגבוהה ביותר”.

 

קבוצת שלמה מעניקה שירותים בתחומי ההשכרה, ליסינג, מכירה בישראל. חברה מובילה בתחום שירותי רכב, עם צי של כ-85,000 כלי רכב. קבוצת השקעות בענפי תעשייה שונים, ביניהם: שלמה החזקות, קבוצת אפקון החזקות, מספנות ישראל, ש.י.ר שלמה נדל”ן, קבוצת גולד בונד/ קונטרם – מסוף מכולות ומטענים, תדיראן טלקום, שלמה ביטוח וחברות נוספות.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

9 − 7 =