קן בלוק אגדת הראלי (Hoonigan) נהרג בתאונת סקי בגיל 55

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

Ken Block age
קן בלוק 1967-2023

 

נהג המרוצים קן בלוק, מייסד הוניגן, נהרג בתאונת אופנוע שלג, בן 55 במותו.

נהג הראלי המקצועי ומייסד הוניגן, קן בלוק, נהרג בתאונת אופנועי שלג היום (יום שני לפנות בוקר בארצות הברית), כך אישרו הוניגן והרשויות המקומיות.

 

תמונות מתוך חשבון הטוויטר

 

בלוק, דמות אהודה ופופולרית בקהילת הרכב והאופנועים, היה בן 55. מייסד שותף של נעלי DC, עבר לעולם הראלי ובמהירות עשה לעצמו שם, פיתח את המותג Hoonigan ויצר את סדרת הסרטונים האהובה על Gymkhana.

 

תאונת סקי
תמונות אחרונות שתועדו

“בצער העמוק ביותר אנו יכולים לאשר כי קן בלוק נפטר היום בתאונת אופנועי שלג”, נכתב בהצהרה מאת הוניגן. “קן היה איש חזון, חלוץ ואייקון. והכי חשוב, אבא ובעל”.

 

קן בלוק תאונה
קן בלוק

 

קן בלוק תאונה
קן בלוק ומשפחתו
אופנוע שלג
קן בלוק. תמונות מחשבון טוויטר

 

משרד השריף של מחוז וואסאצ’ ביוטה אישר את מותו של בלוק בהצהרה שפורסמה בפייסבוק. בלוק נסע במדרון תלול באזור מיל הולו מחוץ לוודלנד, יוטה, בסביבות השעה 14:00, כשאופנוע השלג שלו “התהפך, נחת עליו”, מסרה המשטרה. בלוק רכב עם קבוצה אבל היה לבד בזמן האירוע. מותו נקבע במקום.

 

ראלי

 

פורשה ראלי

פורשה
ראלי פורשה בטנזניה

קנת’ (קן) בלוק ( Kenneth “Ken” Block,) כאמור נהג מרוצי ראלי אמריקאי המתחרה באליפות הגלובל ראלי-קרוס ובאליפות העולם בראלי-קרוס. בעברו התחרה גם באליפות העולם בראלי ובאליפות אמריקה בראלי. לכל אלו הוסיף תחרויות באירועי ספורט שונים כמו סקייטבורדינג, גלישת שלג ומוטוקרוס. כמו כן בלוק ייסד את מותג האופנה DC Shoes ושימש כבעלים-שותף במותג הוניגן, הנותן חסות לקבוצת המרוצים עבורה הוא נוהג.

בלוק החל את הקריירה המפוארת שלו בגיל מאוחר יחסית. החל להתחרות בגיל 8, אך עיקר הפופולריות והפרסום הגיעו בזכות סדרת סרטונים שהתפרסמו ברשתות החברתיות שבו הוא מבצע  נהיגת ג’ימיקאנה מאתגרת באתרים ובאזורים שונים בעולם.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − two =