תחילת שיווק דגמי לנד רובר החדשים 2024 עם אחריות מורחבת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ריינג'רובר איווק
ריינג’ רובר איווק

 

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנדרובר, החלה בשיווק דגמי 2024 ללקוחותיה: “בתמיכת היצרן, לקוחות החברה יקבלו תנאי מימון אטרקטיביים וטרייד אין על הרכב הישן ואת היתרה ללא ריבית. בנוסף, וכחלק מחזון ‘Modern Luxury’ של היצרן, כל הדגמים החדשים הינם בעלי אחריות מורחבת ל-5 שנים”

 

לקוחות לנד רובר יוכלו החל מהיום, להתחדש בגרסאות החדשות ביותר, מודל 2024 ובגרסאות הפלאג אין הייבריד עבור דגמים נבחרים ובמבחר רמות אבזור יוקרתיות.  

לקוחות ריינג’ רובר איווק מהשנים 2019-2020 בעלי מנוע 2 ליטר, יוכלו להתחדש רגע לפני עליית המס, בביצועים מחשמלים של דור השני של ריינג’ רובר איווק בגרסת הפלאג אין הייבריד, המתאים לאורך חיים אורבני ומציע שילוב יוצא דופן של יופי וסטייל, יחד עם תא נהג וסביבת נוסעים ברמה הגבוהה ביותר וחווית נהיגה איכותית ודינאמית. 

 

@queenoftheroad.il ריינג’ רובר החדש 2022 – רכב מאסיבי ומרשים, מנוע חזק, ורשימת אבזור מוגזמת. 1.3 מיליון בשבילכם 🤑🤪 #rangerover #rangerover2022 ♬ Bad Habit – Devin Kennedy


לקוחות רכב השטח, לנד רובר דיפנדר מהשנים 2020-2021 יוכלו לשדרג למודל 2024 של דיפנדר 90, 110 ודגם הפלאג-אין 110 שמגיע עם מנוע 2.0 ל’ בנזין ומנוע חשמלי בהספק משולב של 404 כ”ס, או להתפנק בגרסת לימוזינת השטח בעלת ה-8 מקומות- דיפנדר 130. מאז השקתו בישראל בשנת 2020 , נמסרו מספר שיא של למעלה מ- 400 דיפנדרים, והביקוש לרכב השטח האייקוני גובר משנה לשנה, כאשר רבים מעוניינים להצטרף למועדון האקסלוסיבי.

לקוחות דגם הספורט המשובח, לנד רובר ריינג’ רובר ספורט מהשנים 2019-2020 יוכלו להשתדרג לאחד מגרסאות הדור השלישי והמשובח של ריינג’ רובר ספורט שמגדיר מחדש יוקרה דינמית, ומציב סטנדרטים חדשים כרכב פנאי-שטח הספורטיבי היוקרתי האולטימטיבי. הרכב מגיע עם מגוון מערכות הנעה חזקות ויעילות, וכולל מנועי Ingenium 6 צילינדרים בנפח 3.0 ל’ טורבו דיזל, וגרסת Plug-in חשמלית-היברידית עם טווח חשמלי מורחב. ריינג’ רובר ספורט הוא מהדגמים הפופולריים של לנד רובר בישראל, כאשר במהלך השנים נמכרו בארץ כ-2,000 מכוניות של שני הדורות הקודמים.

 

ריינג' רובר מחיר
ריינג’ רובר 2024

 

אחריות מורחבת

 

כזכור, ב-1.9 הכריזה JLR ,יצרנית דגמי לנד רובר ויגואר, על הרחבת האחריות למותגי RANGE ROVER (ריינג’ רובר, ספורט, ולאר, איווק), דיפנדר ודיסקברי, כולל הדגמים החשמליים-היברידיים, משלוש שנים לחמש שנים או 150 אלף ק”מ. ההרחבה נועדה לשפר את חווית השירות של הלקוחות במהלך תקופת האחריות, וודאות בנוגע לעלויות התחזוקה והתפעול לאורך תקופה ארוכה יותר ושיפור חווית הבעלות על דגמי לנד רובר, יחד עם שמירה על ערכם. 

 

גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר בישראל: ״בחודש האחרון, מאז פרוץ המלחמה, אנו זוכים להתעניינות גוברת מצד היצרן, שמביע סולידריות ותמיכה בכל צורך שעולה. כחלק מההתגייסות של היצרן והרצון שלו לסייע בהנעה מחודשת של גלגלי ענף הרכב הישראלי, אנו מציעים היום ובתמיכתו, טרייד אין לרכב הנוכחי ומימון על היתרה בתנאים ללא ריבית והצמדה.

 

באותו נושא:

 

גרסאות מנוע חדשות לריינג’ רובר איווק ויגואר E-PACE החדש

ריינג’ רובר וולאר מתיחת פנים 2023 – סקירה וחוות דעת

ריינג’ רובר ספורט החדש (3 ל’ דיזל) – סקירה וחוות דעת

לנד רובר מרחיבה אחריות מ-3 ל-5 שנים על כל הדגמים

לנדרובר ישראל: אם היה מלאי היינו מוכרים 1000 מכוניות השנה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen + nineteen =