אולמות תצוגה של ZEEKR יפתחו בקמפוס WIX ובמתחם ה-1000 בראשון

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אולם תצוגה זיקר גלילות
אולם תצוגה זיקר במתחם גלילות קמפוס WIX. צילום: יניב לוי

 

קורצים להייטקיסטים? אולמות התצוגה של ZEEKR יפתחו בקמפוס WIX (ביום ההשקה הרשמית 8.1.24, ובקרוב גם במתחם ה-1000 בראשון לציון 

 

 

ZEEKR, מותג הרכב החשמלי הטכנולוגי שזמין להזמנה מוקדמת אונליין באתר מביא את החדשנות והחשיבה היצירתית של המותג גם למרכזי החוויה (Experience Centers) שלו שימוקמו בקרבתם של מרכזי העסקים החדשניים ביותר בישראל.

מרכז החוויה המרכזי (אולם תצוגה) של ZEEKR מוקם בקמפוס WIX בת”א, אחת מחברות ההייטק הגדולות והמצליחות בישראל, הסמוך לצומת גלילות וחוף הצוק, בחיבור שבין כביש החוף לדרך נמיר. מרכז החוויה משתרע על-פני כ-700 מ”ר ושתי קומות, ומעוצב בסגנון דינמי והייטקיסטי מוקפד, תוך שהוא משלב אלמנטים אינטראקטיביים, ומוטיבים של אורבניות ותנועה. החולפים בגשר המחבר בין כביש החוף וכביש 5 יוכלו להבחין באולם המתקדם כבר בימים הקרובים. 

מיד עם ההשקה הרשמית של ZEEKR בישראל ב-8 בינואר, 2024, ניתן יהיה להתרשם מרכבי ZEEKR במרכז החוויה, ומשם לצאת לנסיעות התרשמות. הבחירה במיקום ייחודי זה  משקפת אמירה של ZEEKR לפיה היא רואה בעצמה כ”יעד”  (Destination) שמגיעים אליו במיוחד, ומבקשת לבדל עצמה ממותגי רכב אחרים.

 

אולם תצוגה זיקר
אולם תצוגה זיקר מתחם ה-1000 ראשון לציון

 

אולם תצוגה / מרכז חווייה נוסף של ZEEKR יוקם גם במתחם ה-1000 החדש בראשל”צ (שדרות יצחק רבין, ראשון לציון), בחזית בניין המשרדים שעוצב בסגנון עתידני ‘מילניה’ אשר צפוי לאכלס בקרוב חברות וארגונים מובילים במשק. גם במקרה זה, החולפים בכביש 20 יוכלו להבחין למרחוק במרכז החוויה עתיר הטכנולוגיה של ZEEKR.

בתוך כך, ב-ZEEKR מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך, ומדברים על לפחות שלושה מתחמי פופ-אפ אינטראקטיביים עם צוותי הדגמה שיוקמו בשנה הקרובה ברחבי ישראל במקומות ההולמים את קהל היעד ההייטקיסטי וחובב הטכנולוגיה של המותג.

 

זיקר אולם תצוגה
בניין המשרדים שעוצב בסגנון עתידני ‘מילניה’ בראשון לציון. צילום: יניב לוי

 

עמית הראל, מנכ”ל ZEEKR ישראל: “כבר מראשית הדרך היה לנו ברור שגם ה-Experience Centers של ZEEKR צריכים להיות תואמים לערכי המותג, ובמרכזם החדשנות והטכנולוגיות המתקדמות, הבאים לידי ביטוי בכל דגמי המותג. הבחירה במתחמי הייטק ועסקים חדשניים אולי נראית מפתיעה ובלתי שגרתית, אבל האמת שהיא הכי מתבקשת ונובעת בראש ובראשונה מהעניין הרב שמגלים הייטקיסטים ומאמצי טכנולוגיה במותג שלנו. בתוך כך, היה לנו חשוב למקם את מרכזי החוויה של ZEEKR במיקומים נגישים להגעה עם רכבים, והמיקומים שנבחרו עונים גם לדרישה זו. אני מזמין את הקהל הרחב להגיע למרכזי החוויה שלנו במילניה ראשל”צ ובקמפוס WIX ובמקומות נוספים שייפתחו ברחבי הארץ, ולהתרשם מהבשורה החדשנית שמביא עמו ZEEKR שאני בטוח שכל מי שינהג ברכבי המותג ירגיש ויחווה.”

 

מובילאיי ZEEKR
שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה בולטות. מובילאיי ZEEKR

 

אודות

 

ZEEKR הוא מותג רכב טכנולוגי חדש הנמצא בבעלות קבוצת GEELY Holdings – יצרנית רכב פרטית גלובלית גדולה שנוסדה בסין, ופועלת כיום בכל רחבי העולם ובעיקר באירופה, ובבעלותה מגוון המותגים כגון וולוו, Link & Co, לוטוס, ג’ילי, פולסטאר ועוד.

ZEEKR נחשב למותג רכב ייחודי, השם דגש משמעותי על פיתוח ויישום טכנולוגיות באופן שמעניק לנהגים ולנהגות חוויות ואפשרויות מתקדמות, בזכות חיבור הדוק של ZEEKR עם ענקיות טכנולוגיה גלובליות והשחקניות המרכזיות בתחום האוטו-טק כמו מובילאיי, CATL וקוואלקום, המטמיעות פיתוחים וטכנולוגיות מתקדמים ביותר בעולם הרכב; ומציבה רף חדש גבוה למותגי הפרימיום האירופיים והאחרים. 

 

זיקר ישראל פותחת לקהל הרחב אתר ייעודי להזמנה מוקדמת

זיקר בישראל: לקראת השקת המותג שורת מינויים להנהלת החברה

יבואנית ג’ילי לישראל (גיאו-מוביליטי) תייבא לארץ גם את דגמי זיקר

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × three =