לשכה ניידת של משרד התחבורה הגיעה למפונים השוהים במרכז

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

עמדה ניידת תחבורה
עמדה ניידת לקבלת שירות בנושאי תחבורה

 

עשרות מפונים מיישובי הדרום המתאכסנים במלונות בתל אביב קיבלו רישיונות נהיגה חדשים ושירותים נוספים בלשכה ניידת של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים

 

לשכה ניידת של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הגיעה למלון ‘הרודס’ בת”א, שם שוכנו משפחות מפונים מהדרום, במטרה לסייע לתושבים שפונו ולהעניק להם במקום שירותי רישוי, נהיגה ורכב.

עשרות מפונים נעזרו בשירותי הלשכה הניידת להנפקת רישיונות נהיגה, במקום רישיון שאבד או הושחת במתקפת החמאס, ולקבלת מידע על קורסי חובה, חידוש רישיון ושירותים נוספים.

עם פרוץ המלחמה בדרום, הנחתה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, את אנשי משרדה להעניק שירות ראשוני באופן מיידי למפונים מיישובי הדרום והצפון במוקדי הפינוי. השירותים מוענקים במוקדים אליהם הועברו המפונים, וכוללים הנפקת רישיונות נהיגה ורכב חליפיים, דחיית קורסי חובה, טיפול בפסילת רישיון ועוד.

השירותים מוענקים ללא תשלום לכלל התושבים מהיישובים המפונים בדרום ובצפון עד להשלמת הטיפול בכל פניותיהם, באמצעות לשכות ניידות המגיעות למוקדי הפינוי במלונות ברחבי הארץ.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים: “כולנו כאן במשרד התחבורה מחויבים לסייע בכל הדרכים לתושבי הדרום והצפון שנאלצו להתפנות מבתיהם. במקרים רבים נותרו המפונים ללא מסמכים חיוניים כמו רישיונות, או שהם זקוקים למידע וסיוע בנושאי רישוי. לשם כך החלטתי להסב את ניידות הפיקוח והאכיפה שלנו למרכזי שירות ניידים, ולהקל על מצוקת המפונים ככל האפשר.”

מנכ”ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים: “שיפור השירות לאזרח הוא בראש מעייננו בהתאם למדיניות השרה רגב, ובעתות מלחמה על אחת כמה וכמה. הניידות יגיעו לכל אתר בו שוכנו המפונים, ונמשיך לפעול בכל הדרכים,על מנת לפתור כל בעיה הקשורה לתחומי פעילותנו ולהקל ככל האפשר על המפונים אשר איבדו את כל עולמם”.

 

שירות הסעות חינם הופעל גם לתושבי הצפון והדרום שפונו לירושלים

משרד התחבורה מפעיל עמדות שירות מיוחדות למפונים ללא תשלום

משרד התחבורה מגייס נהגי רכב כבד וציבורי בהליך מזורז

פריסבי (קרסו) נרתמים למאמץ הלאומי לצד חזרה הדרגתית לפעילות

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − 9 =