קופרה פורמנטור e – HYBRID VZ (הנעה היברידית) מ-245,900₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
CUPRA FORMENTOR e – HYBRID VZ
קופרה פורמנטור e – HYBRID VZ

 

מותג הרכב הספרדי, קופרה, החל בשיווק דגם הפורמנטור e – HYBRID VZ, הקופרה הראשונה שמגיעה לישראל בהנעה היברידית – 245 כ”ס, 40.8 קג”מ, החל מ-245,900₪

 

עם הגעתו של הפורמנטור, קופרה מנגישה את עידן הרכב החשמלי ללקוחותיה, תוך שהיא שומרת על אותו DNA אהוב שכבש את הקהל הישראלי במהירות, ומציעה חבילה שלמה של SUV פרמיום במחיר נגיש, עם אותו עיצוב אגרסיבי והופעה בולטת על הכביש, ביצועים מצוינים, שפע אבזור ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

לקופרה פורמנטור e – HYBRID VZ, הנעה היברידית משולבת באמצעות מנועי הבנזין והחשמל. לרכב מנוע בנפח 1.4 ליטר, המשודך לתיבת  DSG אוטומטית עם 6 הילוכים. לרכב הספק משולב כולל מרשים של 245 כ”ס, כאשר מנוע הבנזין מספק 150 כ”ס והמנוע החשמלי מספק 107 כ”ס והוא מזנק מ-0 ל-100 ב-7 שניות. למנוע מומנט מירבי משולב של 40.8 קג”מ, כשלמנוע החשמלי סוללה בעלת קיבולת של 12.8 kWh, וטווח נסיעה חשמלי מירבי של 54 ק”מ (WLTP).

למנוע הבנזין מומנט של 25.49 קג”מ המושגים ב-1,550-3,500 סל”ד עם הספק מירבי של 150 כ”ס ולמנוע החשמלי מומנט של 33.65 קג”מ. המהירות מקסימלית עומדת על 210 קמ”ש. 

 

 

העיצוב החיצוני של הרכב מביא לקצה את שפת העיצוב העכשווית של המותג, עם נוכחות כביש בולטת ומושכת מבטים, כאשר לפגושים הקדמיים והאחוריים גימור פורמנטור VZ, בתוספת פנסים קדמיים ואחוריים בטכנולוגיית FULL LED, איתות דינאמי, חלון גג פנורמי, Welcome Lights, כיסויי מראות Dark Chrome וכן חישוקי סגסוגת מעוצבים 19″ ובלמי דיסק שחור שחותמים מראה אגרסיבי.

קופרה פורמנטור מוצע עם אבזור מגוון, עם תא נוסעים טכנולוגי ומתקדם, המצויד בלוח מחוונים דיגיטלי – Digital Cockpit, מסך מולטימדיה Touch תומך עברית 12″, סביבת נהג עם הגה בגימור עור CUPRA Sport  המאפשר שליטה על מערכות הרכב, בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה Cupra Drive Select, מושבים בגימור בד BUCKET בכיוון ידני ודלת תא מטען חשמלית עם פתיחה במחוות רגל.

בחלקו הפנימי של הרכב, גימור Copper Touch המעטר את הפורמנטור, שכולל גם תאורת Coast to Coast, תאורת Cupra ,משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה היקפית, שקעי Type C, ומערכת Keyless לפתיחה, נעילה והנעה ללא מפתח. מושבי Bucket משודרגים יוצעו במסגרת חבילות BP ו-BB בתוספת של 9,900 ₪.

 

קופרה פורמנטור היברידי מחיר
קופרה פורמנטור היברידי בישראל

קופרה פורמנטור היברידית מחיר

 

בטיחות

 

מפרט הבטיחות המקיף מספק מגוון רחב של מערכות מתקדמות: Front assist לניטור מרחק מלפנים אשר מבצע בלימה של הרכב בעת זיהוי סכנה להתנגשות, כולל ניטור   הולכי רגל במערכת Pedestrian Recognition, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Lane Assist לתיקוני היגוי למניעת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת BlindSpot לניטור שטחים מתים והתראת תנועה צולבת, מצלמה אחורית, 10 כריות אוויר כולל ניתוק כרית אוויר קדמית, וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.  

 

מחיר קופרה פורמנטור e – HYBRID VZ  החל מ-245,900₪

תוספת אגרת רישוי ע”ס 3,575 ₪.  

 

מפרט קופרה פורמנטור היברידי

 

 

העתיד על פי קופרה: קרוסאובר חשמלי ראשון (טווסקאן) והתכניות קדימה

וידאו חדש: קופרה פורמנטור בגרסת VZ – קרוסאובר מיוחד בנוף

 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק וחשמל. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך , גיל הסוללה ותחזוקת הרכב. קיבולת הסוללה  מצטמצמת לאורך הזמן ובהתאם לאופן השימוש

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 3 =