רנו קפצ’ור היברידי 2023 E-Tech בישראל מ-159,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רנו קפצ'ור היברידי
רנו קפצ’ור E-Tech

 

 

רנו קפצ’ור E-Tech הגרסה ההיברידית החדשה של דגם הקפצ’ור משווקת בישראל, 3 רמות אבזור, החל מ-159,990 שקלים

 

רנו קפצ’ור E-Tech ההיברידי החדש משתמש בטכנולוגיה שתוכננה בשיתוף צוות Alpine F1. הוא משלב מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם סוללת ליתיום-יון בהספק של 1.2 קוט”ש ושני מנועים חשמליים, יחד עם תיבת ההילוכים האוטומטית, שמופיעה ביתר דגמי ה-E-Tech. כשהמערכת פועלת היא מניעה את הרכב במצב חשמלי מלא, ומצמצמת את פער התאוצה במהלך החלפת הילוכים. לטובת נסיעה מעודנת יותר ושיפור הביצועים.

 

מערכת ההנעה ההיברידית של ה-Captur בעלת שלוש רמות אנרגיה ובלימה רגנרטיבית:

 

  • התחדשות סוללה בזמן האטה: כאשר הנהג מרים את רגלו מהגז ובורר ההילוכים ב-D Drive, המנוע החשמלי הראשי פועל כגנרטור על ידי שחזור אנרגיה המופקת מההאטה, הפיכתה לאנרגיה חשמלית הנשלחת חזרה לסוללה.
  • מצב B: כדי לשחזר יותר אנרגיה, ניתן להכניס את בורר ההילוכים למצב B (בלימה) על ידי דחיפה של בורר ההילוכים לאחור, מה שמאפשר נהיגת דוושה אחת בנהיגה במצב חשמלי מלא, הגדלת רמת ההתחדשות המותרת על ידי הסוללה, עד למהירות סרק של כ-4 קמ”ש.
  • בלימה רגנרטיבית: כאשר לוחצים על דוושת הבלם, הבלימה מופעלת חשמלית, עם תמיכת בלימה מכנית מרפידות הבלם במידת הצורך. המנוע החשמלי מספק כאן בלימה נוספת, מחזיר את האנרגיה העודפת ומחזיר אותה למצבר.

 

רנו קפצ'ור חשמלי
 יחידת הנעה היברידית עם 143 כ”ס. רנו קפצ’ור E-Tech

 

ביצועים 

ה-Captur E-Tech ההיברידי מייצר 143 כ”ס אשר מספקים יכולת האצה מ-0 ל 100 קמ”ש של 10.6 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ”ש , המשלב את הביצועים הללו עם חסכון ופליטה של עד 108 גרם/ק”מ CO2 בלבד.

כמו בדגמים אחרים המצוידים ב-E-Tech, ה-Captur E-Tech ההיברידי החדש כולל בחירת מצבי נהיגה MULTI-SENSE, עם מערכת הנעה מסתגלת אוטומטית לתנאי הנהיגה ולאופן שבו הוא מונע – וניהול אספקת החשמל שלה בהתאם, כמו גם את ההזדמנויות לחידוש רמת טעינת הסוללה. השינוי ממצב אחד לשני בקושי מורגש ואינו דורש פעולה מהנהג – מערכת ההנעה E-Tech מחליטה אוטומטית את המצב המתאים ביותר כדי לשפר את היעילות והפליטות.

 

רנו קפצ'ור חשמלי
רנו קפצ’ור החדש 2023

 

3 מצבי נהיגה לבחירה:

 

  1. מצב Eco – מפעיל מצב חשמלי (כאשר יש טעינת מספקת). זהו מצב ברירת המחדל כאשר הרכב מונע לראשונה.
  2. MySense: מצב הנהיגה הסטנדרטי, כאמור, מתאים אוטומטית את מערכת ההנעה ההיברידית לנהג ולתנאי הנהיגה, ופועלת בצורה היעילה והמתאימה ביותר הנדרשת על ידי מעבר מושכל בין הכוח החשמלי למנוע.
  3. ספורט – מנצל את מלוא הפוטנציאל של מערכת ההנעה, ומפעיל את מנוע הבנזין ואת שני המנועים החשמליים לנהיגה החדה ביותר כאשר דוושת ההאצה נלחצת במלואה.

 

רנו קפצ'ור 2023
תא נהג. קפצ’ור

 

בטיחות ומערכות סיוע לנהג

 

לרנו קפצ’ור E-Tech ההיברידי החדש יש את אותו דירוג מבחני בטיחות מרבי של 5 כוכבים Euro NCAP כמו יתר גרסאות הקפצ’ור. הדגם מצויד בחבילה העדכנית ביותר של טכנולוגיות בטיחות וסיוע לנהג הכוללות, בין היתר:

  • תאורת Pure Vision LED עם מעבר אור גבוה/נמוך אוטומטי המשפרים את הבטיחות והראות בלילה. Captur החדש יעבור אוטומטית לאורות נמוכים כאשר הנהג נכנס לשטח בנוי או מתקרב לרכב אחר.
  • אזהרת סטייה מנתיב (LDW) וסיוע לשמירה על נתיב (LKA)  מתריע לנהג ומתקן את מסלולו במקרה של סטייה מנתיב ללא שימוש במחוון – סטנדרטי בכל רמות הגימור.
  • מערכת בלימת חירום אוטומטית (AEBS)  משגיחה על הנהג והסביבה. אם מתבצעת בלימה חדה או במקרה של חציית כביש ע”י הולך רגל, המכונית מזהירה את הנהג ומסוגלת  לבצע בלימת חירום אוטומטית.
  • זיהוי תמרורים באמצעות מצלמה עוקבת הקוראת כל הזמן תמרורים כדי ליידע את הנהג על המהירות בכביש כך שהנהג יכול להתאים את מהירותו בהתאם. 

 

רנו קפצ'ור 2022
רנו קפצ’ור היברידי

 

מחירים ורמות גימור

 

Edition One Executive Intense
  Captur E-Tech Hybrid1.6 176,990 169,990 159,990 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three − three =