אוטודיל פותחת שני סניפים חדשים בדרום – בבאר שבע ואשדוד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אוטודיל סניפים
אוטודיל סניפים חדשים בדרום

 

אוטודיל מרחיבה את שירותיה עם שני סניפים חדשים, בבאר שבע ובאשדוד

 

 

לאחר שדרוג ופתיחה מחדש של הסניף הצפוני בחיפה, רשת אוטודיל מרחיבה את שירותיה בדרום הארץ ופותחת בימים אלו שני סניפים חדשים, בבאר שבע ובאשדוד, המצטרפים לארבעת הסניפים בחיפה, ראשל”צ, בני ברק וירושלים. 

“שני הסניפים החדשים של אוטודיל בבאר שבע ובאשדוד מציעים ללקוחות מגוון רחב של רכבים משומשים וחדשים בתפיסת ה-One Shop Stop – פתרונות מימון, בנקאיים וחוץ בנקאיים, העברת בעלות במקום, הסכמים מול בנקים וחברות ביטוח, הסדרים מול מוסכים כבר ברגע הרכישה ועוד. כמו בשאר סניפי הרשת, גם תושבי הדרום יוכלו לקנות רכב חדש ולמכור את רכבם, עוד באותו היום”.

 

 

 

אוטודיל מרכז

 

אוטודיל, רשת הטרייד אין הוותיקה בישראל לקנייה ומכירת כלי רכב יד ראשונה מבעלות פרטית וכן כלי רכב חדשים 0 ק”מ מרחיבה את שירותיה באזור הדרום ופותחת בימים אלו שני סניפים חדשים, בבאר שבע ואשדוד. 

כשנה לאחר ששדרגה את שירותיה עם סניף חיפאי מחודש, אוטודיל משיקה את הסניף החדש של החברה ברחוב הסדנה בבאר שבע, לשרות תושבי העיר והסביבה. הסניף ממוקם כיום במיקומו הזמני ברחוב הסדנה 3 ובהמשך, בעוד מספר חודשים, עם תום עבודות השדרוג והבנייה, במיקומו הקבוע בהמשך הרחוב. הסניף השני הושק אף הוא לאחרונה, במתחם מרכז השירות של “טלנוע” באשדוד ברחוב העופרת 4, לטובת כל תושבי האזור. עם פתיחת שני הסניפים החדשים, אוטודיל פרוסה ברמה ארצית עם שישה סניפים בחיפה, ראשון לציון, בני ברק, ירושלים, אשדוד ובאר שבע.

כראוי לרשת שהביאה לישראל את קונספט ה-One Stop Shop בתחום מכירה וקניית רכב משומש, גם הסניף בבאר שבע וגם הסניף באשדוד יציעו מגוון שירותי סיוע ותמיכה בלקוחות שמעוניינים להחליף את רכבם ולצאת עם רכב חדש עוד באותו יום. יעד זה של אוטודיל מושג במסגרת תפיסת עולם המציבה את הלקוח במרכז ומציעה חוויית קנייה איכותית ואישית במקום אחד ביניהם: מימון בנקאי וחוץ בנקאי ברכישת רכב באוטודיל, העברת בעלות במקום, אבזור וציוד נלווה, הסדרים מול מרכזי שרות לרכב למרבית הדגמים כבר ברגע הרכישה ועוד.  

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × four =