אקורה MDX רכב SUV יוקרתי 7 מקומות ביבוא מקביל (גזפרו)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

צילום: רונן טופלברג

 

מותג הפרימיום היפני אקורה Acura, של חטיבת היוקרה מבית הונדה, נוחת לראשונה בישראל. את הרכב מביאה לארץ יבואנית הרכב גזפרו, המתמחה ביבוא מקביל. הדגם הראשון שנוחת בישראל הינו ה-MDX, הוא דגם פופולרי עם 7 מקומות ישיבה. את הרכב ניתן יהיה להזמין בשתי רמות גימור שונות A spec ו- Type S

 

Acura MDX הושק לראשונה בשנת 2000. לארץ מגיע הדור הרביעי של הדגם. שתי רמות הגימור המוצעות מגיעות עם מנועים חזקים היגוי חד וחבילות אבזור נוחות ובטיחות. ל-MDX בסיס גלגלים ארוך וסרחי עודף קצרים המחדדים את אופיו הספורטיבי של רכב הפנאי. בחזית צמד פנסי מסוג Jewel Eye® LED וגריל אגרסיבי בעל נוכחות מרשימה. במרכז הגריל הלוגו הגדול של אקורה ומאחור בגרסת ה- Type S קיימים שתי סיומות מפלט כפולות. קו הגג הארוך שנמשך לאחור בשילוב מסיט הרוח, יוצרים יחד עם מכסה המנוע הארוך, תחושה דינאמית וספורטיבית גם לרכב כביש שטח ארוך וגדול.

 

אקורה ישראל
מנועי טורבו עם 290 כ”ס או 355 כ”ס. אקורה MDX

 

יחידת הנעה וביצועים

 

לאקורה MDX מנוע V6 עם 290 כ”ס או 355 כ”ס בגרסת S הספורטיבית המצוידת במנוע טורבו. בשתי הגירסאות תיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים והנעה כפולה קבועה חכמה המבטיחה אחיזת כביש משופרת בתנאי דרך משתנים וכבישים מפותלים. לגרסת ה- S נוספים גם מתלי אוויר מתכווננים, מתלים אקטיביים, מעצורים קדמיים מבית BREMBO וחישוקי גלגל 21 אינץ’.

 

אקורה
אקורה MDX. תא נהג

 

אקורה מחיר
Acura MDX

 

אבזור ונוחות בתא הנוסעים

 

סביבת תא הנהג מרווחת ומפוארת. אל מול הנהג שני מסכי מידע גדולים של 12.3 אינצ׳ כל אחד. גלגל הגה ספורטיבי עם דיפון עור הניתן לכיוון חשמלי. ברכב שלושה אזורי מיזוג נפרדים עם סינון אוויר. בין המושבים הקדמיים משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי וחמישה שקעי usb. את הטלפון ניתן לקשר לרכב דרך ה- apple carplay ו-android auto. מערכת שמע היקפית ותלת מימד של חברת ELS STUDIO (בשיתוף עם חברת PANASONIC), בעלת 16 רמקולים.

ל-MDX תאורת אוירה משתנה עם 27 צבעים לבחירה, גג שמש נפתח, מראות צד עם קיפול אוטומטית והרכנה בהילוך אחורי. המושבים הקדמיים חשמליים עם זיכרונות אוורור וחימום, ומרופדים בעור איכותי. הספסל השני גדול ומרווח וניתן לכיוון ידני – מכיל 3 מקומות ישיבה. כמו כן את המושב המרכזי לקפל ולקבל משענת יד בין שני הכיסאות, וכן ניתן להסירו לגמרי וכך לקבל שני מושבים נפרדים. הספסל בשורה השלישית מכיל 2 מקומות ישיבה מפוצלים. דלת תא מטען חשמלית ובגרסת ה-S החלונות וגג השמש ניתנים לפתיחה מרחוק.

 אקורה יד 2

 

אקורה רכב
מוסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ’. אקורה MDX

 

בטיחות

בכל הנוגע לבטיחות, מקבלת האקורה את ציון אבזור הבטיחות 6. אקורה MDX מצוידת בחבילת הבטיחות האקטיבית והסיוע לנהג מהדור האחרון והמתקדם ביותר. הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי של הולכי רגל, התראה ותיקון של סטיה מנתיב, קריאת תמרורי דרך, זיהוי תנועה חוצה מאחור וגם 7 כריות אוויר, בקרת יציבות ומשיכה, נקודות עיגון ייעודיות למושבי בטיחות לילדים וגם ניטור שטחים מתים. הדגם זכה לציון הגבוה ביותר במבחן הריסוק של IIHS.

 

המפרט המלא של הרכב 

 

מחירו של הרכב בישראל יחל ב-694,590 ש״ח.

*בקרוב צפויה גזפרו לייבא גם את דגם ה-Integra הספורטיבי.

 

Acura, מחטיבת היוקרה והביצועים של יצרן הרכב הונדה, הוקמה בשנת 1986 במטרה לחדור לשוק האמריקאי ולהתחרות בסגמנט היוקרתי. כבר בשנותיה הראשונות, נחלה הצלחה ונחשבה לאחד ממותגי היוקרה הנמכרים ביותר בארה”ב, כשבדרך עקפה במכירות גם את ב.מ.וו ומרצדס. בשווקים שונים ברחבי העולם ה-Acura מתמודד בקטגוריה יחד עם GLE ו-X5.

 

אודי תמיר מנכ״ל גזפרו: “מתרגשים להיות הראשונים שמביאים לישראל מותג שזכה להצלחה גדולה בארה״ב. לאחר שנים רבות בתחום הרכב עם התמחות ביבוא של 30 מותגי רכב שונים. גזפרו היתה הראשונה להביא ארצה דגמים חדשים ממותגים מוכרים כגון פולקסווגן ארטיאון וה-ID4 החשמלית, החלטנו שזה הזמן להפתיע את לקוחותינו הרבים בפרט ואת הצרכן הישראלי בכלל, עם מותג יוקרה שטרם נראה בישראל.”

 

אודות גזפרו:

 

היבואנית פועלת בתחום הרכב כבר משנת 2005, והחל משנת 2016 השתלבה בתחום יבוא הרכבים. החברה פועלת מעמק חפר ומתמחה ביבוא מקביל של דגמי רכב ייחודיים ממיטב היצרניות המובילות בעולם, ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות מימון. גזפרו מחזיקה כמות מותגים ענקית של 30 מותגי רכב והינה יבואנית המולטי ברנד הגדולה בישראל.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − fourteen =