דאצ׳יה לוגאן החדשה בדור שלישי (עיצוב ופלטפורמה חדשים) מ-114,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

דאצ׳יה לוגאן מחיר
דאצ׳יה לוגאן החדשה

 

פריסבי משיקה בישראל את דאצ׳יה לוגאן החדשה בדור שלישי, עם עיצוב חדש ופלטפורמה חדשה, החל מ – 114,990 ש״ח

 

 

 

הדור השלישי של דאצ׳יה לוגאן נוחת בישראל על ידי יבואנית דאצ’יה לישראל – פריסבי. דאצ’יה לוגאן מקבל שדרוג מודרני, מימדים פנימיים גדולים יותר, מנוע 1.0 ל’ טורבו, ועיצוב חדש.

 

הנעה וצריכת דלק

דאצ’יה לוגן הוא הרכב המשפחתי של מותג דאצ’יה משנת 2005. לוגאן החדשה מספק מרווח פנים גדול, עם תמחור נגיש לקהל רחב. כעת, הודות לפלטפורמה המודולרית החדשה שקיבלה הלוגאן, עם יחידת הנעה חדשה הכוללת מנוע 1.0 ל’ טורבו בנזין, יעיל יותר, עם צריכת דלק מוצהרת של היצרן – 17.5 ק”מ/ל (משולב), המשודך לתיבת הילוכים רציפה CVT. היצרן מדווח על צריכת דלק טובה יותר מהדור הקודם ו-אווירודינמיות משופרת, בזכות הפלטפורמה ומשקל נמוך יותר עם דירוג זיהום נמוך יותר.

העיצוב החיצוני של לוגאן חדש לגמרי, לוגאן נראה חלק יותר, עם עלייה כוללת של 3.6 ס”מ באורך ובסיס גלגלים ארוך יותר.. קו הגג הזורם, אנטנת הרדיו הממוקמת מאחור וחלונות הצד הקטנים מעט יותר מעניקים מראה דינמי לעיצוב הכללי. האורות הקדמיים והאחוריים חושפים את חתימת אור ה-LED של דאצ’יה בצורת Y, פנסי ה-LED, המוצעים כסטנדרט בכל רמות הגימור, מגבירים את הראות בלילה.

 

דאצ׳יה לוגאן 2023
דאצ׳יה לוגאן 2023 תא נהג
דאצ׳יה לוגן החדשה
מימדים מרווחים יותר. דאצ׳יה לוגאן

 

תא נוסעים

 

עיצוב הפנים עבר שדרוג. עם לוח מחוונים חדש ושימוש בחומרים חדשים התורמים לאווירה עדכנית יותר מהדלתות ועד הריפודים. עיצוב מושב הנהג חדש עם כוון מושבים והגה משודרג, לנוחות גבוהה יותר. במרכז תא הנהג מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בקונסולה המרכזית.

הממדים החיצוניים נשמרו, ומרווח הפנים, נפח תא המטען ושטח האחסון קפצו עוד קצת. דאצ’יה לוגאן החדשה היא מכונית משפחתית עם מרווח ברכיים לנוסעים במושב האחורי שגדל ב-42 מ”מ, מהטובים בקטגורית המכוניות המשפחתיות. תא המטען של הלוגאן החדש 2023 מהגדולים בסגמנט B-Saloon עם קיבולת / נפח של 528 ליטר. כמו גם, סף המטען הונמך ב-19 מ”מ לגישה נוחה יותר לתא המטען. בנוסף, ישנה נעילה מרכזית מרחוק ופתיחה של תא המטען כסטנדרט בכל רמות הגימור. 

 

בטיחות 

הודות לפלטפורמה המודולרית של CMF-B, דאצ’יה לוגאן החדש משלב מבנה מחוזק לטובת שיפור בטיחות הרכב, עם 6 כריות אוויר כסטנדרט. כמו כן, הטכנולוגיה החדשה ברכב אפשרה לשלב מערכות נהיגה נוחות ובטיחות חדשים, כמו AEBS (Automatic Emergency Brake Assist) ו-E-Call כסטנדרט.

 

דאצ׳יה לוגן חדש
דאצ׳יה לוגן מ-114,900 שקלים

 

מחירים ורמות גימור 

 

דאצ’יה לוגן Logan טורבו בנזין 1.0 אוט’ 90 כ”ס Expression ₪     114,990
דאצ’יה לוגן Logan טורבו בנזין 1.0 אוט’ 90 כ”ס Expression Plus ₪     119,990

 

הלוגן החדשה תגיע לאולמות התצוגה ביום שלישי 11.7.23

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + eight =