המכוניות הבטוחות של 2022 – ארגון Euro NCAP מחלק ציונים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי איוניק 6 בטיחות
יונדאי איוניק 6 זוכה בפרס הבטיחות של EURO N CAP

 

ארגון Euro NCAP הכריז על הדגמים הבטוחים ביותר בשנת 2022, שהשיגו את התוצאות הטובות במבחני הריסוק הרשמיים

 

Euro NCAP ארגון הבטיחות האירופאי הרשמי והמוכר, הכריז על הזוכים משנת 2022. המכוניות שהשיגו את הציונים הכוללים הגבוהים ביותר, בהתבסס על תוצאותיהן עבור טכנולוגיות הגנה על נוסעים מבוגרים, הגנה על נוסעים ילדים, הגנה על “משתמשים פגיעים” ו- Safety Assist. לראשונה, רשימה זו כוללת שתי מכוניות של טסלה ושתי השקות בכורה של מכוניות סיניות חדשות לשוק האירופי.

הזוכים הם: יונדאי IONIQ 6 זוכה בפרס הטוב ביותר בקטגוריית מכוניות משפחתיות גדולות; ה- ORA Funky Cat בקטגוריית מכוניות משפחתיות קטנות; טסלה מודל S בקטגוריית מכוניות מנהלים; טסלה דגם Y בקטגוריית רכבי השטח הקטנים ולבסוף WEY Coffee 01 בקטגוריית רכבי השטח הגדולים.

 

יונדאי איוניק 6 – חמישה כוכבים

 

יונדאי איוניק 6 השיג תוצאות גבוהות בהגנה על נוסעים למבוגרים עם 97%. חשמלי לחלוטין ועם טכנולוגיות בטיחות עדכניות. במבחן בטיחות הילדים, הנוסעים מאחור, יונדאי IONIQ 6 סיפק הגנה גבוהה לכל אזורי הגוף הקריטיים של הבובות בגילאי 6 ו-10 שנים, גם במבחני ההסטה הקדמית ומחסום הצד וצברה מקסימום נקודות בחלק זה של ההערכה.

שנת 2022 הייתה בולטת במספר המותגים הסיניים החדשים שהגיעו לאירופה והשיגו תוצאות מצוינות. בעקבות כמה ניסיונות פחות מוצלחים לפרוץ לשוק האירופי בעבר, מספר יצרנים מראים שמותגים סיניים יכולים כעת להתחרות בבטיחות עם מותגים אירופאים מבוססים. בקטגוריית מכוניות משפחתיות קטנות זכתה ה-ORA Funky Cat שבקרוב נזכה לראותה ולנהוג בה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 4 =