קבוצת כדורי יבואנית מותג הרכב החשמלי Skywell ׁ(סקייוול) מתגייסת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקייוול ET5
סקייוול ET5. צילום: עמית אגרונוב

 

קבוצת כדורי יבואנית מותג הרכב החשמלי Skywell מתגייסת למאמצי שחרור החטופים בעזה: תפיק ותחלק שלטי ׳תינוק בעזה – החזירו את החטופים עכשיו׳ להדבקה על גבי השמשה האחורית של הרכב. עבור לקוחות Skywell שרכבם ניזוק כתוצאה מהמלחמה, תספק קבוצת כדורי רכב חלופי ללא עלות, עד קבלת פיצוי ממס רכוש 

 

קבוצת כדורי, אשר נרתמה עם תחילת המלחמה לסייע לתושבי הדרום והחיילים בחזית באמצעות תרומה כספית ושינוע חבילות ומוצרים, נרתמת למאמצי שחרור החטופים המחוזקים בשבי חמאס בעזה,  ביניהם תינוקות וילדים, באמצעות הדפסה וחלוקה של שלטים מיוחדים להדבקה על השמשה האחורית של הרכב עם הכיתוב ׳תינוק בעזה – החזירו את החטופים עכשיו׳. 

 

תינוק בעזה
שלט תינוק בעזה

 

קבוצת כדורי תקדם את היוזמה באתר קבוצת כדורי ו-Skywell ובנכסיה הדיגיטליים. את המהלך מלווה משרד הפרסום בלאנקו. להזמנת השלט יש להירשם בלינק. השלטים יישלחו בתוך מספר ימים ישירות לכתובת אשר תוזן. 

כמו כן, תאפשר קבוצת כדורי, לרכוש כעת את אחד מגרסאות רכב הפנאי – ET5 ולשלם את כל הסכום רק בעוד שנה. ללא תשלום מקדמה וכן אפשרות למסירה בבית הלקוח. בשל עליית המיסוי הצפויה והתנודתיות בשער הדולר, ההטבה תקפה רק לרכבים שבמלאי בלבד ועל כלל הדגמים. בנוסף, עבור לקוחות Skywell שרכבם ניזוק כתוצאה מהמלחמה – תספק קבוצת כדורי רכב חלופי ללא עלות, עד קבלת פיצוי ממס רכוש.

מקבוצת כדורי נמסר:

״עם פרוץ המלחמה נרתמה חברת כדורי ועובדיה על מנת לסייע ככל הניתן לתושבי הדרום שנפגעו במלחמה ולחיילים בחזית. נמשיך להירתם ולהתגייס ככל שיידרש ועד חזרתם של כל החטופים בשלום לביתם״. 

 

 

 סקייוול (SKYWELL ET5) קרוסאובר חשמלי (400 קילומטר טווח) – סקירה

סקייוול ET5 בגרסת סוללה 86 קילוואט-שעה במחיר – 239,900 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 + 14 =