יום האישה הבינלאומי 2023: מרצדס עולה בקמפיין לקידום שוויון הזדמנויות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ביום האישה הבינלאומי 2023 – מרצדס עולה בקמפיין דיגיטלי בינלאומי לקידום שוויון הזדמנויות בכיכובן של נשים מצליחות אמיתיות 

 

ייצוג ישראלי בקמפיין הבינלאומי – עדי אופק, מנכ”לית מרכז הפיתוח של מרצדס בישראל 

מרצדס עולה בקמפיין בינלאומי תחת הקונספט One of Many לקידום שוויון הזדמנויות לנשים לקראת יום האישה הבינלאומי. סרט הקמפיין מתמקד בשלוש נשים אמיתיות עם חיבור אמיתי ומשמעותי למרצדס. ולראשונה ייצוג ישראלי בקמפיין הגלובלי –עדי אופק, מנכ”לית מרכז הפיתוח של מרצדס בישראל, משתפת בסיפורה האישי.

 

 

עדי אופק, מנכ”לית מרכז הפיתוח של מרצדס בנץ ישראל והישראלית הבכירה ביותר במרצדס העולמית. נולדה בישראל היא הצטרפה למרצדס כמנהלת סיכוני אשראי באפריל 2000 ולאחר מכן מילאה תפקידי ניהול בינלאומיים שונים. בשנים 2014 עד 2016, עדי אופק שימשה כמנכ”לית מרצדס בנץ שירותים פיננסיים בקוריאה ומאז נובמבר 2016 היא מנכ”לית מרכז המחקר ופיתוח טכנולוגי של מרצדס בנץ בתל אביב. בינואר 2019, עדי אופק קיבלה גם את האחריות על אבטחת ה-IT של רכבי מרצדס

 

 

במרכז הקמפיין רימה ג’ופאלי, נהגת המרוצים הראשונה של ערב הסעודית, שמתחרה באתגר GT World ונוהגת ב-Mercedes-AMG GT3. רימה ג’ופלי נולדה בג’דה, ערב הסעודית, בשנת 1992 והיא נהגת המרוצים הראשונה מסעודיה. רימה קיבלה את רישיון הנהיגה בארה”ב ב-2010 וכשסעודיה הסירה את האיסור על נהיגת נשים ב-2017, השיגה את רישיון המרוצים שלה. היא התחרתה במרוץ הראשון שלה עבור ערב הסעודית באליפות בריטניה F4 בשנת 2019 ובאותה שנה נהפכה לאישה הסעודית הראשונה שהתחרה במרוץ בינלאומי במדינת הולדתה.

 

GT3
מרצדס AMG GT3
מסלול מירוצים
רימה ג’ופאלי. נהגת מירוצים

 

שיוויון הזדמנויות בעולם הרכב

 

יוהנה וייס נולדה בשנת 2001 והיא מתחרה מקצועית בתחום הספורט האלקטרוני. היא הייתה גיימרית נלהבת מאז ילדותה המוקדמת ושנה בלבד לאחר שקיבלה את המחשב הראשון שלה בגיל 14, שיחקה לראשונה ב-League Of Legends. היא משחקת כעת בפרויקט SK Gaming Avarosa – צוות גרמני המקדם הזדמנות שווה לגיימריות ואנשים לא בינאריים.

בשנת 2006, מרצדס הציבה יעד להגדיל את חלקן של נשים בתפקידי ניהול בכירים ל-20 אחוז עד סוף 2020, כיום כבר מדובר על כמעט 25 אחוז. כעת, מרצדס שואפת להגיע ל-30 אחוז נשים בהנהלה הבכירה עד 2030. מועצת המנהלים של מרצדס-בנץ AG היא כמעט 40 אחוז נשים, עם שלוש נשים מתוך שמונה חברים.

 

מרצדס הציבה יעד להגדיל את חלקן של נשים בתפקידי ניהול בכירים ל-20 אחוז עד סוף 2020, כיום כבר מדובר על כמעט 25 אחוז. כעת, מרצדס שואפת להגיע ל-30 אחוז נשים בהנהלה הבכירה עד 2030

 

סבין קולייזן, חברת מועצת המנהלים של Mercedes-Benz Group AG, אחראית על חטיבת משאבי אנוש ומנהלת יחסי עבודה: “מרצדס-בנץ מקדמת שוויון הזדמנויות ותרבות ארגונית אינטגרטיבית מזה שנים רבות. אנו משוכנעים שהיעדים העסקיים השאפתניים שלנו יכולים להפוך למציאות רק עם הכישרונות הטובים ביותר בצוותים מגוונים. כדי לגרום לזה לקרות, אנחנו רוצים יותר נשים מוכשרות בתפקידי ניהול  ולמשוך יותר נשים מוכשרות לקריירה במקצועות טכניים”.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + 7 =