מטרו מוטור למען חיילי צה”ל כוחות הביטחון ותושבי העוטף

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי פועלת במרץ למען חיילי צה”ל, כוחות הבטחון ותושבי העוטף במטרה לספק כל סוג של מענה וסיוע

 

עם פרוץ המלחמה, יצרה מטרו מוטור חיבורים לארגונים ועמותות מצפון ועד דרום, ליקטה מהם את הצרכים העולים מהשטח והקימה במהרה מערך סיוע מקיף בעזרת עובדות ועובדי החברה. במסגרתו, מקדמת החברה פעילויות ומנגישה מענים, במגוון רב של תחומים. החל מתרומה נרחבת של ציוד שטח עבור החיילים וכוחות הבטחון (מעילים, חליפות רוח, כפפות, משקפי אבק ועוד), תרומת קלנועיות, הקצאת רכבים ונגררים לשינוע עד לשילוח והכנת מזון בשטחי הכינוס, ועוד.

 

 

במערך הפעילות של החברה לוקחים חלק עובדי ועובדות החברה מכלל המחלקות, כאשר כל קבוצה פועלת בחלוקה ועפ”י לוח זמנים קבוע. קבוצה מסוימת אחראית להובלת רהיטים שנתרמו למפוני הדרום שביתם נהרס. קבוצה נוספת, על תחום השילוח והכנת המזון לחיילים בשטחי הכינוס, חטיבת הסעות ומשלוחים, לחיילים שהוקפצו לבסיסם והיו צריכים הסעה או לחיילים שזקוקים לציוד מביתם (תרופות, חפצים אישים ועוד).

 

 

ליטל צרפתי, סמנכ”לית השיווק במטרו מוטור: “העשייה בהיקף הנוכחי מתאפשרת רק בזכות רוח ההתנדבות המרגשת של עובדות ועובדי מטרו מוטור. אנו מודים לכל אחת ואחד וגאים על כך. חשוב לנו להיות, לספק מענים ביעילות ובאופן מותאם לצרכים העולים מן השטח, מהקטן עד הגדול ביותר ואנחנו מודים על הזכות.”

 

2023: מטרו מוטור יבואנית הדו גלגלי ורכב מסכמת שנה

מטרו מוטור תייבא רכב חשמלי יוקרתי ספורטיבי עם 490 כ”ס

השקה: Gogoro מותג קטנועים חשמלי חדש של מטרו מוטור מ-16,985₪

FREE VOYAH וויה פרי רכב יוקרה חשמלי חדש ב-389,000 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen + thirteen =