קופה יוקרתית: מזראטי גראנטוריזמו דור שני חדש מ-1,550,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

maserati granturismo

 

סמלת, יבואנית מזראטי בישראל, מתחילה בשיווק הדור השני החדש של מכונית הקופה המפוארת והאייקונית, מזראטי גראנטוריזמו, החל מ-1,550,000 ש”ח

 

סמלת, יבואנית מזראטי בישראל, מתחילה בשיווק הרשמי של רכב הקופה היוקרתי, מזראטי גראנטוריזמו. המזראטי גראנטוריזמו כוללת ארכיטקטורה חדשה לחלוטין ומודולרית, שפותחה במיוחד עבור הדגם. גרסת הבנזין מונעת על ידי מנוע ה-V6 Nettuno המפורסם והייחודי של מזראטי, הכולל טכנולוגיית Pre-Ignition מעולם הפורמולה 1 ופותח במעבדת החדשנות של מזראטי עבור דגם המזארטי MC20

העיצוב של הגראנטוריזמו מהווה אבולוציה מודרנית של הדור הקודם האייקוני, עם העיצוב המזוהה והייחודי של הגראנטוריזמו, ועם פורפורציות של מכונית קופה גדולה עם מכסה מנוע ארוך וגג, שמתחבר אל מכסה תא המטען כדי להדגיש את פרופיל הקופה ואת סמל הקלשון בקורה האחורית.

פנים הרכב שמר על תצורת ה-2+2 המסורתית למכוניות הקופה והממדים הנדיבים מאפשרים ישיבה של 4 נוסעים בחלל מפואר ומתקדם הכולל את השעון המוכר של מזראטי במרכז הדשבורד, שעבר שדרוג טכנולוגי וכעת מציג מגוון של שעונים ו-2 מסכים דיגיטליים ראשיים בגודל 12.3 אינץ’ ומסך נוחות נוסף בגודל 8.8 אינץ’, השולט על מערכות המיזוג והנוחות ברכב. 

 

maserati

490 כ”ס. מזראטי גראנטוריזמו

 

המזראטי גראנטוריזמו מגיעה בשתי רמות גימור – Modena, מיועדת לאוהבי סטייל אלגנטי ו-Trofeo לאוהבי ביצועים ספורטיביים:

 

מזראטי גראנטוריזמו Modena מיוצרת עם מנוע בנזין עוצמתי המייצר 490 כ”ס ותאוצת 100-0 קמ”ש אורכת רק 3.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ”ש. לרכב הנעה כפולה, מתלוי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, חישוקי 20/21 אינץ’, מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber  עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. העיצוב הפנימי של הגראנטוריזמו Modena אלגנטי וכולל ריפודי עור עם תפירה מיוחדת בהשראת כיכר קמפידוליו ברומא וגימור עץ ללא לכה.

המזראטי גראנטוריזמו Modena משווקת החל מ-1,550,000 ש”ח.

 

מזראטי
מזראטי גראנטוריזמו החדשה

 

מזראטי גראנטוריזמו Trofeo מצוידת במנוע בנזין עוצמתי המייצר 550 כ”ס, ההספק הגבוה ביותר לגראנטוריזמו עם מנוע בנזין ותאוצת 100-0 קמ”ש אורכת רק 3.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 320 קמ”ש. לרכב הנעה כפולה עם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני, מתלוי אוויר אדפטיביים, מושבי עור חשמליים מלאים הכוללים חימום למושבים, גימורי סיבי פחמן חיצוניים ופנימיים, חישוקי 20/21 אינץ’, מערכת שמע הכוללת 12 רמקולים מבית Sonus Faber עם 860 וואט, מצלמות 360 ומערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות. בגראנטוריזמו Trofeo פגושים אגרסיביים משולבים סיבי פחמן וגימור פנימי המשלב בין סיבי פחמן באפקט 3D לעור מחורר עם תפירת שברון במושבים.

מזראטי גראנטוריזמו Trofeo משווקת במחיר החל מ-1,850,000 ש”ח.

 

למזראטי גראנטוריזמו, כמו לשאר דגמי מזראטי ניתן להזמין מגוון של תוספות בהתאמה אישית ייחודית ולפי דרישת הלקוח במסגרת תוכנית ה-Fuoriserie של היצרן. עם תחילת הייצור של הדגם ניתן להזמין צבעים חיצוניים מיוחדים כגון אדוםRosso GranTurismo, צהוב Giallo Corse, אפור Grigio Cangiante או ברונזה Rame Folgore, שעוצב לאחר מחקר רחב על ההשפעות של אור על צבע הרכב. הוא כולל גוונים של ברונזה ונבחר בהשראת חזית מוזיאון הגוגנהיים בבילבאו. בעתיד ניתן יהיה לבחור צבעים מיוחדים נוספים וכן עור פנימי בהתאמה אישית מלאה לבחירת הלקוח.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + fifteen =