בפעם הרביעית: לקסוס המותג האמין ביותר על-פי Auto Trader הבריטי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לקסוס UX
מבחן אמינות ושביעות רצון של בעלי לקסוס בבריטניה

 

בפעם הרביעית: לקסוס המותג האמין ביותר על-פי Auto Trader הבריטי

לקסוס נבחר למותג הרכב האמין ביותר לשנת 2023 ע”י ה-Auto Trader New Car Awards הבריטי. לקסוס, מותג רכבי היוקרה היפני, שומר על מעמדו כיצרן הרכב המוערך ביותר בבריטניה, ונבחר כמותג הרכב האמין ביותר גם לשנת 2023 ב-Auto Trader New Car Awards, שנחשב לאחד מאתרי מכירות הרכבים החדשים והמשומשים הגדולים בממלכה. זו הפעם הרביעית בחמש שנים בה לקסוס נבחר כמותג הרכב האמין ביותר של האתר, על פי בחירתם של מעל 220 אלף בעלי רכבים בבריטניה שהשיבו לסקר השנתי.

עורכת ה-Auto Trader, ארין בייקר: “שלושה מאפיינים שעלו מהסקר שלנו, איכות, אמינות ונוחות. או כפי שבעל רכב אחד אמר: ‘הייתי שמח לקנות לקסוס כבר לפני שנים. זה הרכב הטוב ביותר שנהגתי עליו ואני לא אחזור לרכב אחר'”.

 

עד 10 שנות אחריות

 

האמינות של מותג היוקרה לקסוס באה לביטוי גם בתכנית הארכת אחריות, ה-Lexus Relax, במסגרתה ניתן להאריך את אחריות היצרן עד 10 שנים או 160,000 ק”מ לכל הדגמים, בתנאי שהרכב מטופל במרכז שירות רשמי של לקסוס.

בפברואר השנה, זכה המותג לקסוס גם בסקר אמינות הרכבים של מכון המחקר האמריקאי המוביל J.D Power, בפעם ה-10 ב-15 השנים האחרונות. לקסוס, דורג ראשון מבין כל מותגי הרכב ובוודאי גם מכל מותגי היוקרה, כמותג הרכב האמין ביותר. לקסוס הוא מותג הרכב שזכה במקום הראשון במדד האמינות הנחשב, במספר הפעמים הרב ביותר לאורך השנים ובפער גדול מכל מותג רכב אחר, זאת הודות לתפיסת הייצור של כלל דגמי לקסוס המאופיינת בחותם הנהיגה הייחודי, ה-Lexus Driving Signature, המבוסס על שלוש תכונות ה-C: ביטחון (Confidence), שליטה (Control) ונוחות (Comfort) בכל מצבי הנהיגה.

 

מנכ”ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: “זכיה זו מצטרפת כבר לשורה של הישגים, המעידים שוב ושוב על ההכרה הרחבה באיכות ובאמינות יוצאי הדופן של הרכבים והשירות שלנו. מאז השקתה חרתה לקסוס על דגלה את האמרה – ‘השאיפה המתמדת לשלמות’, וכמו שמקובל בחברה היפנית, יעד הוא לא משהו שרק שואפים אליו אלא גם משיגים אותו. אנו שמחים להעניק ללקוחותינו מוצרים מושלמים באיכות הגבוהה ביותר, דבר שמאפשר לנו גם להעניק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר כראוי למותג היוקרה לקסוס”.

מנהל לקסוס בבריטניה, כריס הייס: “בשוק תחרותי שמשתנה ללא הרף, האמינות נותרת כל הזמן בעדיפות העליונה מבחינת הלקוחות. זו תכונה שתמיד הייתה במוקד העשייה של לקסוס וכך זה נשאר גם כשאנחנו כשמדובר ברכבים מחושמלים של לקסוס. הזכייה הרביעית בחמש שנים משקפת את החוזק והעוצמה של המותג לקסוס בקרב הלקוחות שנותנים את אמונם ברכבים שלנו ובשירות שלנו”.

 

לקסוס מעדכנת מחיר: לקסוס RZ450e הקרוסאובר החשמלי ב-390,000 שקלים

מחיר האמינות: לקסוס RX350h החדש (גרסה היברידית) מבחן דרכים

להמציא את הגלגל: לקסוס RZ450e קרוסאובר חשמלי – נהיגה ראשונה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − 16 =