ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת החשמלית בישראל – שיא הפאר ב-1,250,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

ב.מ.וו סדרה 7
ב.מ.וו i7

 

 

ב.מ.וו סדרה 7 בגרסה החשמלית,i7 מושקת בישראל. שיא הפאר והטכנולוגיה בשתי רמות גימור, במחיר 1.25 מיליון שקלים. בתחילת 2023 ישווקו גם דגמי הפלאג אין ,750e xDrive / M760e xDrive החל מ-990 אלף ₪

 

הדור השביעי של סדרה 7, מתאפיין במערכות חדשניות וחלוציות, נוחות ברמה פורצת גבולות, ממשקי הפעלה אינטואיטיביים וקישוריות חכמה לחוויית משתמש יוצאת דופן באיכותה. היא מעוצבת תוך שמירה על האיזון העדין שבין יכולות דינמיות ונוחות, עם מיקוד בעיקרון הקיימות בתוך שרשרת האספקה ותהליכי הייצור ושימוש נרחב בחומרים טבעיים וממוחזרים.

 

תכנון מודרני

 

הדגם החדש מציג צמיחה משמעותית בממדים; אורך של כ-5.4 מ’ וגובה של כמעט 1.6, מייצרים נוכחות שאין דומה לה. בשונה מהדגם היוצא, סדרה 7 החדשה מיוצרת אך ורק בתצורה אחת –  ארוכה, והיא גדולה משמעותית ביחס לדגם ה-Long היוצא באורך, ברוחב ובגובה המכונית. אלו מאפשרים מרווח יוצא דופן של חלל הפנים. נפחי תא המטען בכל הגרסאות – ללא קשר לתצורת  ההנעה – גדלו משמעותית והן מהגדולים בקטגוריה עם 500 ליטר בדגם ה-i7 ו-525 ליטר בדגמי הפלאג אין.

 

BMW i7
ב.מ.וו i7 חשמלי

 


עיצוב חיצוני

 

חלקה הקדמי של סדרה 7 החדשה נשלט באמצעות מספר אלמנטים המאפיינים את המותג ומייצגים את שפת העיצוב החדשה של דגמי העילית; גריל כליות עוצמתי בצורה אנכית עם מסגרת מוארת (Iconic glow Kidney Grill) ופנסים ראשיים מפוצלים, כאשר החלק העליון והבולט משרת את תאורת היום, ופנסי הדרך הראשיים (LED אדפטיבי) מוסתרים תחתם.

את תשומת הלב המיידית תופסת פנסי הקריסטל Iconic Glow CRYSTAL headlights, אשר פותחו בשיתוף עם חברת סברובסקי Swarovski, היוצרים אפקט מרהיב בהשראת נצנוצי יהלומים בעת התקרבות לרכב.

ממבט צד, סדרה 7 משדרת אלגנטיות על ידי ממדים שופעים ושני קווים מוקפדים לאורך צדי המכונית, היוצרים תחושה של תנועה פורצת קדימה. החלק האחורי כולל פנסי LED דקים היוצרים קו תאורה אלגנטי, הנמתח לעבר צדי המכונית והוא מחולק בצורה ברורה על ידי קווים אופקיים-מדויקים. גג זכוכית פנורמי (שאינו נפתח) הינו חלק משמעותי נוסף בתפיסת התכנון המודרני של המכונית. סדרה 7 החדשה מוצעת עם חבילות עיצוב שונות, Pure Excellence השופעת בגימורי כרום ומראה אלגנטי, חבילת ה-M-Sport הספורטיבית, או חבילת ה-M-Sport Pro על טהרת הצבע השחור.

 

סדרה 7 חשמלי
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסה החשמלית. i7 המחיר 1.25 מיליון שקלים

 

נוחות ואווירה

 

בהגעה לרכב, מקבלת את פני הנוסעים תאורת קבלת פנים דינאמית (Welcome Light Carpet), ולדלתות הרכב אופציה לפתיחה אוטומטית ונטולת מאמץ. הדגם החדש מציג פרשנות עדכנית לגישת התכנון Shy Tech שמפחיתה את הלחצנים וכפתורי הבקרה למינימום הנדרש, לטובת מראה “נקי” והרמוני יותר מעבר. במרכז תא הנוסעים נמצא הסרגל האינטראקטיבי החדש של BMW (BMW Interaction bar), אשר נפרש לרוחבו של לוח המכשירים ועד לדיפוני הדלתות ועורך את הופעת הבכורה שלו בדגם זה.

הוא כולל את האפשרות לשליטה ובקרה על מערכות שונות ובה בעת – משמש כאלמנט עיצובי יחיד במינו גם כגימור קריסטלי בולט, וגם כמקור לתאורת האווירה הדינאמית הנרחבת. עוד כלולים מערכת בקרת אקלים אוטומטית עם 4 אזורים כולל פתחי אוורור מעוצבים ומוסתרים. פרטי עיצוב נוספים כוללים את גימורי הקריסטל Crafted Clarity וגלגל הגה חדש.

הצג הקמור של BMW, הוא מסך דיגיטלי המורכב מלוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ’ ומסך בקרה מרכזי בגודל 14.9 אינץ’ המחוברים יחד, ונשלטים על ידי מערכת ההפעלה OS8, ממערכות ההפעלה המתקדמות ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע, לא מפתיע בהתחשב בעובדה ש-BMW היתה יצרנית הרכב הראשונה ליצור את ממשק האדם-מכונה המודרני, ה-iDrive, בסדרה 7 לפני יותר מ-20 שנה.המערכת החדשה מאפשרת לנהג ולנוסעים ליהנות משליטה אינטואיטיבית במכונית, במערכות הבידור, המידע והתקשורת והפעלה של פעולות רבות בעזרת מגע או קול. לצד הצג הקמור של BMW והסרגל האינטראקטיבי, סדרה 7 מגיעה גם עם תצוגה עילית צבעוני,  על פני שטח גדול יותר מבעבר.

למושבים הקדמיים הסטנדרטיים החדשים (Multifunctional seats) הפעלה חשמלית מורחבת והם כוללים פעולת חימום, אוורור ועיסוי עם 8 תכניות שונות לבחירה ומגוון ריפודים: עור Veganza (עור סינטטי וידידותי לסביבה), עור Merino היוקרתי ואופציה ייחודית לריפודי קשמיר. גם לנוסעים מאחור בסדרה 7 החדשה מצפה מעטפת יוקרה ברמה הגבוהה ביותר; בסיס גלגלים ארוך במיוחד (3,215 מ”מ, 5 ס”מ יותר מהדגם היוצא) יוצר מרווח עצום לנוסעים במושבים האחוריים. אותם נוסעים ייהנו גם מרמת נוחות עילאית המאפשרת מרווח יוצא דופן לשלושה יושבים;

תפעול חשמלי מורחב, חימום, אוורור ואופציית ה-Executive Lounge המוסיפה ליושב מאחורי הנוסע הקדמי גם פעולת עיסוי עם תמיכה לרגליים באמצעות הדום חשמלי נפתח. עוד מאחור, חלון גג זכוכית פנורמי מואר (SKY LOUNGE) ומסכי מגע בצורת טלפון חכם (BMW TOUCH COMMAND) בגודל 5.5 אינץ’ בדלתות האחוריות מהם ניתן לשלוט בכל הפעולות של המושבים, הווילונות, בקרת האקלים ועוד.

את בורר מצבי הנהיגה הקלאסי, מחליפה בסדרה7 מערכת My Modes החדשה אשר שולטת לא רק במערכות המכאניות של הרכב (מנוע, תיבת הילוכים, מתלים) אלא יוצרת קשר הדוק בין מערכות אלו לבין התצוגות, האווירה, האקלים והשמע בתא הנוסעים. יחד עם המסייע האישי החכם של BMW ומסכי הבקרה בדלתות האחוריות – היא הופכת את הנסיעה לחוויה שטרם נראתה בסגמנט היוקרה. לכל אלו מצטרפת מערכת שמע היקפית מתקדמת מבית Bowers & Wilkins המפיקה צלילים ברמה של אולם קונצרטים וכוללת עד 39 רמקולים.

 

ב.מ.וו סדרה 7 חשמלי
הספק של 544 כ”ס וטווח נסיעה של 590-625 ק”מ. ב.מ.וו i7

 


יחידות כוח

 

סדרה 7 החדשה תושק בשלב ראשון בגרסה החשמלית המלאה, ה-i7, המצוידת בשני מנועים חשמליים המפיקים יחד הספק של 544 כ”ס וטווח נסיעה של 590-625 ק”מ. המיאוץ הקלאסי מ-0 ל-100 אורך כ-4.7 שניות וטעינת המכונית החשמלית יכולה להתבצע בעזרת עמדות טעינה בזרם ישר (DC) בעוצמה של עד 195 קו”ט. טעינה בעזרת עמדה מסוג זה למשך 10 דקות תגדיל את טווח הנסיעה בכ-170 ק”מ.

בתחילת שנה הבאה יצטרפו להיצע המשווק בישראל גם גרסאות הפלאג-אין הייבריד: הראשונה, גרסת ה-750e xDrive כפולת ההנעה, עם הספק משולב של 490 כ”ס אשר מחליפה את גרסת ה745e של הדגם הקודם והשנייה, גרסת הקצה M760e xDrive מבית חטיבת M הספורטיבית של היצרן, עם הספק כולל של 571 כ”ס. 2 הגרסאות יאפשרו נהיגה של עד 89 ק”מ על חשמל בלבד (שיפור של מעל 50% מהדגם הקודם), תוך שיפור ההספק הכולל של מערכת ההינע, הפחתת תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים.

 

 


שלדה 

 

מתלי אוויר אדפטיביים כסטנדרט ומערכת היגוי אקטיבית לגלגלים אחוריים אחראיות יחד על שילוב נדיר בין רמות נוחות עילאית המצופה ממכוניות בסגמנט זה, לבין יכולות נהיגה דינאמיות האופייניות לכל רכבי BMW. המבחר הגדול ביותר שהוצע אי-פעם במכונית של BMW של מערכות לנהיגה אוטומטית ברמה 3, המהוות חלק מחבילת הבטיחות המתקדמת ביותר Driving assistant professional תהיה זמינה בכל הגרסאות שישווקו בישראל – כסטנדרט וכך גם חבילת העזר לחנייה Parking Assistant Plus, הכוללת את מערך החנייה האוטונומי, את מערכת העזר נסיעה לאחור (Reverse Assistant) ואת מערך המצלמות ההיקפיות עם מבט 3D מסביב לרכב.

 

דגם ה-i7  החשמלי יושק כאמור עם תצורת הנעה אחת xDrive60 עם הספק משולב של 544 כ”ס והנעה כפולה. לדגם זה 2 רמות גימור עשירות במיוחד הנבדלות האחת מהשניה בחבילת העיצוב החיצונית והפנימית, ובמערך הישיבה מאחור:

 

  • רמת גימור Ultimate – כוללת את חבילת העיצוב Pure Excellence עם גימורי כרום חיצוניים למראה אלגנטי, חישוקי “21 ייחודיים, גימור עץ יוקרתי בתא הנוסעים ודיפון גג פנימי מאלקנטרה. מאחור ייהנו היושבים מחבילת ה-Executive Lounge עשירה, הכוללת הפעלה חשמלית מורחבת של המושבים, חימום, אוורור ועיסוי. במושב האחורי ימני הדום חשמלי מובנה במושב ואפשרות כוונון מורחבת, אשר יחד עם אפשרות להזזה וקיפול של מושב הנוסע הקדמי, מביא לתנוחת ישיבה של מחלקה ראשונה.

 

  • רמת גימור M-Ultimate – כוללת את חבילת העיצוב M-Sport הספורטיבית, עם פגושים אגרסיביים, גימורים בגוון שחור מבריק, חישוקי “21 דו-גווניים, בלמי M בגווון כחול כהה, ספי כניסה מוארים וגימור עץ כהה בתא הנוסעים. מאחור ייהנו היושבים ממושבי Multifunctional הכוללים הפעלה חשמלית מורחבת וחימום מושבים. לאילו מצטרפת קונסולה אחורית מתקפלת לנוחות גבוהה יותר.


גרסאות הפלאג אין יוצעו בישראל ב-2 תצורות הנעה וב-3 רמות גימור:

 

  • גרסת ה-750e xDrive תשווק עם 2 רמות גימור, Elegant ו-M-Expressive.
  • גרסת ה-M760e xDrive תשווק ברמת הגימור M-Expressive.

 

דגם חבילה הספק מירבי [כ”ס] מחיר כולל מע”מ אגרת רישוי
BMW 750e xDrive ELEGANT 490 990,000 ₪ 4,787
BMW 750e xDrive M-EXPRESSIVE 490 1,050,000 ₪ 4,787
BMW 760e xDrive M-EXPRESSIVE 571 1,250,000 ₪ 4,787
BMW i7 xDrive 60 ULTIMATE 544 1,250,000 ₪ 537
BMW i7 xDrive 60 M-ULTIMATE 544 1,250,000 ₪ 537
BMW M850i JEFF KOONS 530 2,500,000 ₪ 4,787
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen − 6 =