טכנולוגיה חדשה ברכבי Mullen תעביר מים לנוסעים מהאוויר בנסיעה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

WATERGEN
טכנולוגיה חדשה תעביר מים לנוסעים מהאוויר בנסיעה

 

טכנולוגיה חדשה ברכבי Mullen תעביר מים לנוסעים מהאוויר במהלך הנסיעה: חברת Watergen ו-Mullen Automotive חתמו על הסכם במסגרתו תסופק הטכנולוגיה הישראלית לנוסעים ברכבי המותג

 

חטיבת הניידות של Watergen ישראל, המספקת טכנולוגיה חדשנית לייצור מים אטמוספריים, חתמה על הסכם חדש עם חברת האוטומוטיב Mullen מדרום קליפורניה. במסגרת שיתוף הפעולה יוטמעו בכלי רכב מערכות שיספקו מי שתייה לנוסעים בקיבולת של 5 ליטרים היישר מן האוויר ותוך כדי נסיעה. המערכת תוטמע תחילה ברכבי ה-EV Cargo Van ובהמשך בשאר הדגמים מפס הייצור.

כשכדור הארץ ממשיך להתחמם ומקורות מים חיוניים ברחבי העולם מתייבשים, הפתרון הנייד של Watergen משנה את כללי המשחק. הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת קבלת מים נקיים בכל מקום, ניתנת להטמעה בקלות, מייתרת את התלות בצנרת ומסייעת להפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק. חטיבת הניידות של החברה קמה בכדי לתת מענה אקולוגי ונוח ולספק לנהגים ולנוסעים מי שתייה איכותיים מהאוויר במהלך נסיעתם. בזכות השירות המותקן על גבי מכוניות, אוטובוסים, קרוואנים, רכבות ואפילו סירות, זוכים הנוסעים לצמצם את השימוש בפלסטיק ובו בעת ליהנות מאספקת מים קבועה בנסיעות ממושכות, ללא צורך בעצירה וללא תלות באספקה חיצונית.

בחודשים האחרונים נרקם ההסכם בין החברות, כאשר Mullen משמשת כאחת משותפות העיצוב של Watergen במטרה ליצור חוויות מוצר עתידיות. תהליך הטמעת הטכנולוגיה התחיל בבדיקת POC, כאשר השירות החדש צפוי להיות מושק ברבעון הראשון של 2023 בבכורה עולמית בקליפורניה בה תוצג מערכת ה-Watergen INSIDE.

חברת האוטומוטיב היא אחת מיצרניות הרכבים החשמליים המבטיחות ביותר ומסתמן כי בשנים הקרובות תמכור אלפי רכבים עם מערכותיה של Watergen, בנוסף לשיתופי פעולה טכנולוגים נוספים. החברה מייצרת כלי רכב המספקים פתרונות אקולוגיים וסביבתיים עבור משתמשי הקצה והיא הראשונה בשוק האמריקאי שיוצאת עם מוצר זה. המערכות יותקנו בכל כלי הרכב שיצאו מפס הייצור וישווקו בארה”ב, אמריקה הלטינית וקנדה.

סטיב אלבז, סמנכ”ל מוביליטי ב-Watergen: “שיתוף הפעולה עם Mullen שנרקם בשלושת החודשים האחרונים מקדם אותנו עוד צעד אל עבר סביבה נקייה יותר ואיכות נסיעה בלתי מתפשרת. אנו פועלים ונמשיך לפעול למען עתיד נקי לא רק עבורנו, אלא עבור תושבי כל העולם”.

 

הסוף לטיפולים השוטפים? טכנולוגיה ישראלית חדשה תחסוך לצרכן זמן וכסף

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − 12 =