פולקסווגן אמארוק החדש (מנוע V6 בנפח 3 ליטר) מ-360,000 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פולקסווגן אמארוק מפרט טכני
פולקסווגן אמארוק

 

 

הדור השני החדש של הפיקאפ 4X4 פולקסווגן אמארוק 2023 נוחת בישראל. משווק עם מנוע V6 בנפח 3.0 ל’ ו-240 כ”ס, שלל אבזור נוחות ובטיחות מתקדם. מחירים: ברמת גימור Style מ-360,000 ₪, ו-Aventura במחיר 400,000 ₪

   

פולקסווגן מסחריות בצ’מפיון מוטורס, החלה בשיווק דגמי הדור השני של האמארוק החדש בימים אלו בישראל. הפיקאפ החדש מבית פולקסווגן, מציע שיפור בשלל פרמטרים, בהשוואה לדור היוצא, החל מרמת הכניסה.

עיצוב פנים וחוץ מעודכנים ברוח המותג, ממדים מצטיינים באורך בסיס הגלגלים ומרווח הפנים לנוסעים, מנוע V6 חזק ועוצמתי עם 240 כ”ס, מעל 20 מערכות עזר לנהג בטכנולוגיות חדשות, מערכות בטיחות מתקדמות, האמארוק החדש מציע מפרט איכותי וטכנולוגיה מתקדמת המוכרים מסגמנטים גבוהים. 

 

פולקסווגן אמארוק 2023
מנוע V6 בנפח 3 ליטרים ו-240 כ”ס. פולקסווגן אמארוק
אמארוק החדש
תוספת וו גרירה מקורי נשלף וקשת העמסה. אמארוק

 

לפולקסווגן אמארוק החדש עיצוב חיצוני המשלב אלגנטיות ואגרסיביות, מכסה מנוע דומיננטי, בצידו בתי גלגלים מובלטים וכנפיים מודגשות. חזיתו כוללת שני פסי רוחב המתחברים ליחידות התאורה ובכך ממשיכים את קו העיצוב של הדור האחרון של רכבי פולקסווגן. כיתוב AMAROK מעטר את הדלת האחורית, בתוספת וו גרירה מקורי נשלף וקשת העמסה אלגנטית, אמבטיה ומדרכי צד מקוריים החותמים את המראה העוצמתי.

האבזור החיצוני כולל כסטנדרט פנסי IQ.LED קדמיים, פנסי ערפל LED קדמיים, פנסי LED אחוריים, חלונות כהים מאחור ומיגון תחתון מקורי למנוע, לתיבת ההילוכים ולמיכל הדלק. בנוסף מוצעים כסטנדרט חישוקי סגסוגת 18″ ברמת הכניסה ו-20″ עבור רמת הגימור אוונטורה היוקרתית, הכוללת בנוסף ידיות ובתי מראות כרום.

הממדים של האמארוק החדש: אורך של 5.36 מטר עם בסיס גלגלים ארוך ב- 17 ס”מ מהדור היוצא העומד כעת על 3.27 מטר ומאפשר חלל מרווח גם לנוסעי המושב האחורי ורוחב של 1.91 מטר. כושר הגרירה עומד על 3.5 טון עם בלמים, ו-750 ק”ג בלעדיהם. כושר ההעמסה נע בין 885 ק”ג ל-1.125 טון. אורכו של הארגז 165 ס”מ, רוחבו  158 ס”מ, וגובהו 52.5 ס”מ.

פולקסווגן אמארוק משווק עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר טורבו TDI והספק שיא של 240 כ”ס המושגים ב-3,250 סל”ד. המנוע בעל מומנט בשרני של 61.2 קג”מ המושגים בין 1,750 – 2,250 סל”ד. המנוע מוצע עם תיבת הילוכים מתקדמת אוטומטית בת 10 יחסי העברה והילוך כוח High & Low. הרכב מציע בורר לארבעה מצבי נהיגה: 4H, ,4L 2H ,4A וכן נעילת דיפרנציאל אחורי.

 

פולקסווגן אמארוק מחיר
מושבים קדמיים חשמליים בעלי 10 מצבי כוונון כולל חימום. פולקסווגן אמארוק

 

אבזור נוחות

 

תא הנוסעים החדש מעניק חוויה עדכנית, בעיצוב מתקדם ובקווים נקיים. הרכב מציע חבילת אבזור מרשימה הכוללת בין היתר מושבים קדמיים חשמליים בעלי 10 מצבי כוונון כולל חימום, מסך מולטימדיה וקוקפיט דיגיטלי, שניהם 12″, מערכת בקרת אקלים Climatronic מפוצלת ל-2 אזורים, מערכת Keyless לכניסה והנעה, בלם יד חשמלי והגה מצופה עור. ברמת הכניסה Style ריפוד המושבים הוא עור הפוך Artvelour, וברמת הגימור אוונטורה עור Savona, כאשר באחרונה גם מערכת שמע Harman Kardon עם 10 רמקולים.

 

בטיחות

 

לפולקסווגן אמארוק אבזור בטיחותי מקיף עם מגוון מערכות בטיחות וטכנולוגיות מתקדמות החל מרמת הכניסה. בין השאר, הוא כולל ניטור מרחק מלפנים כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, בלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת עם בלימה אוטומטית לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עם מגביל מהירות, 9 כריות אוויר עם אפשרות ניתוק כרית האוויר לנוסע, שליטה באורות גבוהים, ומערכת סיוע לחניה הכוללת מצלמת 360 וחיישנים מקוריים, כאשר ברמת הגימור אוונטורה המערכת מופיעה בגרסה נרחבת.

 

פולקסווגן אמארוק החדש 2 רמות גימור – מחירים

 

רמת גימור כניסה Style החל מ-360,000₪
רמת הגימור Aventura במחיר 400,000 ₪

אגרת רישוי בסך 4,787 ₪ לשתי רמות הגימור

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − two =