סקודה אניאק קופה iV (גרסה חדשה לאניאק החשמלי) מ-236,400 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקודה אניאק קופה iV
סקודה אניאק קופה

 

סקודה, מותג הרכב האירופאי הפופולרי, מבית צ’מפיון, מרחיבה את משפחת דגמי אניאק iV החשמלי עם גרסת קופה חדשה. הספק של 204 כ”ס, טווח של כ-500 ק”מ, 4 רמות גימור, החל מ-236,400 ₪

סקודה אניאק iV אחד מהרכבים החשמליים הנמכרים בישראל ב-2022: עם טווח נסיעה 500 ק”מ (WLTP), טכנולוגיה חדשה, אבזור מתקדם ומפרט בטיחותי נרחב. האניאק קופה מגיע עם המנוע החשמלי המוכר בעל הספק של 150 kW (204 כ”ס) ויוצע בישראל ב-4 רמות גימור שונות.

 

סקודה אניאק מפרט
סקודה אניאק קופה מפרט ביצועים

 

 

סקודה אניאק קופה iV שומר על היתרונות העיצוביים של דגם ה”אב”, ומוסיף להם אלמנטים שמקנים לו מראה דינאמי.  בהסתכלות על הפרופיל, הגג משתפל לאחור עד ל”זנב”, ונחתך בחדות, ומייצר את הנוכחות הספורטיבית ומבפנים גג פנורמי גדול מימדים ונטול קורת B, כאשר גג הזכוכית שמגיע כסטנדרט מתפרש לכל שטח גג הרכב, כאשר העיצוב משפר את מקדם הגרר ל-0.23. הרכב מעוטר בחישוקי סגסוגת יפהיפיים 19″ ו-20″ (בהתאם לרמת הגימור) החותמים עיצוב חיצוני עם נוכחות יוצאת דופן על הכביש.

רמת הגימור SPORTLINE תוסיף גם בתי מראות צד ומסגרת חלונות בשחור, וגימור סיבי פחמן.

 

הרכב מתאפיין במרווח פנים נדיב ליושביו, המהווה יתרון ייחודי לרכב במרכב קופה. החזית כוללת את האלמנטים של דגם ה”אב” האהוב, עם יחידות תאורה עם פנסי LED כסטנדרט, כאשר החל מרמת הגימור השנייה, היא זוכה לתוספת של פנסים קדמיים Full LED בטכנולוגיית Matrix המאפשרת מיסוך אוטומטי של רכבים הנוסעים ממול ומשתמשים באור גבוה – המספקים תאורה מיטבית לנהג ללא סנוור שאר משתמשי הדרך, יחידות תאורה אחוריות הכוללות פנסי  LED אחוריים עם אלמנטים קריסטליים ואיתות דינאמי.

גריל קדמי בעיטור כרום מושך את תשומת הלב של פנים הרכב, כאשר בשתי רמות הגימור העליונות חזית הרכב מציגה מראה ייחודי ויוצא דופן עם אלמנטים קריסטליים האופייניים ל- ŠKODA כמו הסבכה הקדמית הייחודית – Crystal Face המוארת ב- 131 נורות LED ומושכת את העין. חישוקי סגסוגת גלגלים גדולים הנעים בין 19 ל- 20 אינץ’ (כאופציה) מדגישים את האופי המחוספס של הרכב.

 

אניאק קופה
סקודה אניאק קופה

 

סקודה אניאק קופה iV מבוסס על פלטפורמת MEB המודולרית לרכבים חשמליים של קבוצת VW, כאשר הסוללה מותקנת ברצפת הרכב ותורמת למרכז כובד נמוך וכן למרחב משופר בתא הנוסעים, עם הנעה אחורית. המפרט החשמלי והטכני של הרכב כולל הספק של 204 כ”ס (150 (Kw, תאוצה מ-0 ל-100 תוך 8.7 שניות עם טווח נסיעה מירבי של 537 ק”מ עד 550 ק”מ (WLTP, תלוי בדגם) מומנט מרבי של 31.6 קג”מ, מהירות מרבית של 160 קמ”ש, צריכת אנרגיה משולבת WLTP של 155-160.1 קווט”ש ל-100 ק”מ, קיבולת סוללה של 82 קווט”ש וסוללה שיכולה להיטען בקצב של עד 135 Kw בטעינת DC (עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר).

סקודה אניאק מחיר
אניאק תא נהג

תא נהג ונוסעים

סביבת הנהג ופנים הרכב מציגים אבזור טכנולוגי מגוון, כאשר בכל רמות הגימור ניתן למצוא כסטנדרט מפרט עשיר הכולל לוח מחוונים דיגיטלי – Digital Cockpit, מסך מולטימדיה מרכזי 13″, מערכת שמע בת 8 רמקולים, 2 שקעי טעינה USB type C.  מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ל-2 אזורים, מושב נהג חשמלי עם זכרון ותמיכה לגב התחתון, הגה מצופה עור בעל כפתורי שליטה במערכת המולטימדיה, וכן תאורת אווירה 10 גוונים, לצד פתרונות האחסון המוכרים ביעילותם, תא אחסון מרכזי, רצפת תא מטען שטוחה ורשת עיגון בתוכו.

תא המטען מציע נפח רחב במיוחד בסך 570 ליטר, נתון מרשים ביחס לכל רכב, ובמיוחד בעלי מרכב קופה.

רמת הגימור SUITE/ECO SUITE תוסיף גם מושבים קדמיים בעלי כוונון חשמלי עם זכרונות ותמיכה לגב התחתון, מושב נהג עם פונקציית עיסוי, ועבור יושבי החלק האחורי  – משענת ראש למושבים ושולחנות מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. בנוסף, ריפודי עור וגימור PIANO שחור מבריק.

רמת הגימור SPORTLINE תאפשר שלדה אדפטיבית עם שיכוך רציף והגה ספורט בציפוי עור עם תפירה אפורה וכפתורי שליטה על מערכת המדיה, לצד ריפודי עור בשילוב אלקנטרה.

בבטיחות, הרכב כולל חבילת בטיחות מקיפה עם שלל מערכות בטיחות המוצעות כסטנדרט: מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת פרואקטיבית להכנת הרכב למצב תאונה והגנה על הנוסעים, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען זחילה בפקקים ומגביל מהירות, מערכת לניטור שטחים מתים, מצלמת נסיעה לאחור, 9 כריות אוויר, מערכת ניטור מרחק מלפנים עם התראה ובלימה אוטונומית עם זיהוי כלי רכב, הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

 

מחיר הסקודה ENYAQ COUPE iV יחל ב-236,400 ₪ עבור גרסת ה-LOFT, מחיר גרסת ה-SUITE יעמוד על 276,900 ₪, מחיר גרסת ה-ECO SUITE יעמוד על 278,900 ₪, ומחיר גרסת ה-Sportline יעמוד על 287,900 ₪ , בתוספת אגרת רישוי בסך 558 ₪. 

 

 

**כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

**אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצמת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

**אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

 

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

האחות היפה: סקודה אניאק קופה 2022 – סקירה וחוות דעת

פולקסווגן id4 2022 (קרוסאובר חשמלי מלא) – סקירה וחוות דעת

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × five =