טקס בחירת רכב השנה מלכת הכביש 2022-23 – רשימת המתמודדות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מלכת הכביש 2022-23
מחממים מנועים: מי תהיה מלכת הכביש 2022-23
אא
אז
לא, אתם לא מתבלבלים, לא עברה עדיין שנה, מאז בחירת רכב השנה הקודם, 2021-22. הקורונה כידוע לכולם שיבשה כל חלקה טובה בעולם וגם בתחום הרכב, וכמו שהייצור, שינוע ואספקת רכב נפגעו, גם הטקסים לבחירת רכב השנה מסביב לעולם נדחו לתאריכים מאוחרים יותר. ועכשיו שכביכול ולכאורה עניינים התחילו להירגע ולחזור לשגרה, הטקסים חוזרים לסוף השנה.
א
אז איך ומה הולך להיות?
אז
טקס בחירת רכב השנה יחל בתחילת חודש פברואר בחשיפת עשר המכוניות הטובות של השנה, 10 מכוניות שיבחרו מתוך עשרות מכוניות חדשות שהושקו השנה, ונבחנו בפועל במבחן דרכים, ביניהן:
א
אינפיניטי QX60 (הושקה, לא נבחנה)
ג’נסיס GV70 (הושקה לא נבחנה)
אלפא רומיאו טונאלה
ב.מ.וו X1 (הושק, לא נבחן)
ג’נסיס G80
הונגצ’י E-HST
הונדה סיוויק החדשה (הושקה, לא נבחנה)
וולוו C40
טסלה מודל Y
יונדאי באיון
יונדאי סטאריה
מזראטי גרקאלה (הושקה, לא נבחנה)
מרצדס EQB
מרצדס EQV
מרצדס GLC החדשה (הושקה, לא נבחנה)
מרצדס SL (הושקה, לא נבחנה)
סקודה פאביה
פולקסווגן ID4
צ’רי FX (הושקה, לא נבחנה)
לנדרובר ריינג’רובר 
רנו טראפיק (הושק, לא נבחן)
א
זוהי רשימה מלאה של מכוניות חדשות מדור חדש, או דגמים חדשים שנחתו בישראל לראשונה, במהלך 2022. מתוך הרשימה המלאה תבחרנה 10 המכוניות הטובות של השנה, מתוכן, בפינצטה ייבחרו 3 מכוניות פייבוריטיות, ומשלוש הגדולות תצא אחת – תבחר הזוכה הגדולה, מלכת הכביש 2022-23 👑
א
חשוב לדעת!
א
  1. המכוניות המתמודדות יכולות להיות רק מכוניות חדשות לחלוטין (לא מתיחות פנים, לא גרסאות מיוחדות, ולא עדכונים).
  2. המכוניות המתמודדות הן רק מכוניות שנבחנו בפועל
  3. המכוניות המתמודדות בתחרות הושקו במהלך 2022

זו השנה השישית שהטקס מתקיים. מדי שנה, בעיקר בחודשים שלקראת הטקס, אני עושה את כל המאמצים לבחון את כל המכוניות החדשות מיבוא סדיר, המושקות באופן רשמי לארץ. מכוניות חדשות שלא בחנתי, ככל הנראה, לא התחיל תיאום שלהן בפועל למבחני דרכים לעיתונאים, או שישנה סיבה אחרת בגינה הרכב לא תואם לנסיעת התרשמות/מבחן דרכים.

10 המכוניות הטובות נבחרות על ידי, על פי התרשמות אישית שלי מפרמטרים כמו ביצועים, נוחות, אבזור וטכנולוגיה, בטיחות ועוד.

בתוך רשימת המכוניות הטובות של השנה אין חלוקה קטגורית, יש רשימה של 10 מכוניות נבחרות, ביניהן מכוניות עממיות, פרמיום או פאר, חשמליות ולא חשמליות.

 

א
עיתונאית רכב כתבת רכב
עיתונאיות רכב מכל העולם – WWCOTY
אאא
א
רכב השנה WWCOTY – שלבי הבחירה
אאא
טקס בחירת רכב השנה של מלכת הכביש, יתנהל במקביל לפתיחת הטקס הבינלאומי – WWCOTY בחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם WOMEN’S WORLD CAR OF THE YEAR, בו אני שופטת עם 50 עיתונאיות רכב מסביב לעולם. בטקס נבחר כיאה לטקסים בינלאומיים בשלבים מסודרים – בהתחלה, בשלב הראשון של הבחירה, נבחן כלי רכב חדשים שלא הספקנו לבחון, ונבחר את המכוניות הפייבוריטיות של כל אחת מאיתנו, מתוך רשימה ארוכה של כל כלי הרכב החדשים שהושקו ב-2022. בשלב השני, ננקד את כלי הרכב הנבחרים מהשלב הראשון, בתוך קטגוריות מסודרות, של מכוניות משפחתיות, סופר מיני, קרוסאוברים קטנים, בינוניים, גדולים, מכוניות ספורט וביצועים, ועוד. ולאחרי מכן, בשלב ג’, כל המכוניות הנבחרות מכל אחת מהקטגוריות תלחמנה ראש בראש על המקום הראשון, מכונית השנה של 2022-23.
א
כמו מדי שנה, אני מודה לעוקבים והקוראים האהובים והיקרים שלי באתר וברשתות החברתיות של מלכת הכביש, פייסבוקאינסטגרםיוטיובטיקטוקוואטסאפ, שעושים איתי את הדרך הזו מדי שנה. תודה על הנוכחות שלכם בכל הרשתות של מלכת הכביש, המספרים לא משקרים, אתם איתי בעשרות ומאות אלפים.
מבטיחה לכם לא להוריד את הרגל מהגז. להמשיך ולספק לכם סרטונים מהשקות רכב, סקירות בגובה העיניים למכוניות חדשות, כתבות צרכנות שתאהבו, ומבחני דרכים אמיתיים, ולא מוטים – יש לי את הפריווילגיה להגיד את האמת בלבד, כי כמדיה עצמאית, אין לי בוס מעל הראש, ואני לא תלויה באף אחד. מלכת הכביש 2022-23 יוצא לדרך.
אא

רכב השנה 2022

אא

הזוכות הגדולות של מלכת הכביש:

א

אז
אז
אז מי תהיה מלכת הכביש 2022-23?
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty + 8 =