ג’יפ אוונג’ר רכב השנה 2023 באירופה – בישראל עד סוף השנה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

JEEP AVENGER
ג’יפ אוונג’ר

 

 

“ג’יפ אוונג’ר, רכב השנה 2023 באירופה” יגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה 

 

ג’יפ אוונג’ר, הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי של גי’פ JEEP זכה בתואר רכב השנה 2023 של אירופה. לראשונה מזה שישים שנה, רכב אמריקאי זוכה במקום הראשון ועוקף מותגים ותיקים. 

סמלת, יבואנית ג’יפ בישראל מעדכנת כי ג’יפ אוונג’ר, הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי וזוכה תואר רכב השנה של שנת 2023 באירופה יגיע ברבעון השלישי של השנה לישראל.

לראשונה מזה שישים שנה, רכב אמריקאי זוכה בתואר מכונית השנה של אירופה, הרכב הנבחר עקף בדרך למקום הראשון את הרכבים ניסאן אריאה, קיה נירו החדש, טויוטה bz4x, רנו אוסטרל ופיג’ו 408.

ג’יפ אוונג’ר הוא קרוסאובר חשמלי שתוכנן במיוחד לשוק האירופי. לדגם מערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי קדמי בהספק של 156 כוחות סוס, מומנט מרבי של 26.5 קג”מ, טווח נסיעה של כ-400 ק”מ. עוד מבטיחים כי הרכב יגיע לקצב טעינה מהיר ויאפשר מילוי מ20% ל80% בתוך 24 דקות.

הג’יפ החדש יגיע עם עיצוב חיצוני רבוע וקשוח, עם ידיות פתיחה חבויות, אורך של 4.08 מטר בלבד, נפח תא מטען של 380 ליטר, ואבזור בטיחות הכולל, מערכת בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת. 

 

ג'יפ חשמלי
JEEP חשמלי ראשון

 

ג’יפ אוונג’ר טרם הספיק להגיע לישראל ולהתמודד על בחירת רכב השנה – מלכת הכביש 2022-23, אבל יש הרבה מתמודדות טובות אחרות, מכוניות חדשות שהושקו בישראל ב-2022, ויתמודדו על תואר רכב השנה, והן:

 

אינפיניטי QX60 (הושקה, לא נבחנה)
ג’נסיס GV70 (הושקה לא נבחנה)
אלפא רומיאו טונאלה
ב.מ.וו X1 (הושק, לא נבחן)
ג’נסיס G80
הונגצ’י E-HST
הונדה סיוויק החדשה (הושקה, לא נבחנה)
וולוו C40
טסלה מודל Y
יונדאי באיון
יונדאי סטאריה
מזראטי גרקאלה (הושקה, לא נבחנה)
מרצדס EQB
מרצדס EQV
מרצדס GLC החדשה (הושקה, לא נבחנה)
מרצדס SL (הושקה, לא נבחנה)
סקודה פאביה
פולקסווגן ID4
צ’רי FX (הושקה, לא נבחנה)
לנדרובר ריינג’רובר 
רנו טראפיק (הושק, לא נבחן)
ר
רכב
זוהי רשימה מלאה של מכוניות חדשות מדור חדש, או דגמים חדשים שנחתו בישראל לראשונה, במהלך 2022. מתוך הרשימה המלאה תבחרנה 10 המכוניות הטובות של השנה, מתוכן, ייבחרו 3 מכוניות פייבוריטיות, ומשלוש הגדולות תצא אחת – תבחר הזוכה הגדולה, מלכת הכביש 2022-23 👑
רכב
רכב

לכתבה המלאה

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 − two =